De kan man ta senere =P hehe.. Tror ikke det er noe tema =PEr masse tråder å svare på på utsidentema nå er??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kan man ta senere =P hehe.. Tror ikke det er noe tema =PEr masse tråder å svare på på utsidentema nå er??
Ja, du er supersnill!det må de!
Tillogmed jeg som skal tidlig opp i morra sitter her, for dere!
jeg snart =(Hvem skal sove???![]()
Ja, det er akkurat det det er ! Må jo kikke der ute innomellom!Er masse tråder å svare på på utsidentema nå er??
Ikke sant =)Ja, du er supersnill!![]()
Pauser fra oss??Blir bare litt sliten her inneMå ha noen pauser
![]()
nei, nie, nie! De kan du gjøre i morgenjeg snart =(
Hoho...er svimmel selv::.Blir bare litt sliten her inneMå ha noen pauser
![]()
NEI, NEI!!! Pause fra skrivingenPauser fra oss??![]()
Skjer VELDIG mye her inne syns jegHer skjer det mye![]()
Ja men da kjører vi på her igjen. Jeg må ha ca 240 innlegg til så har jeg 6000 før kl 00. Det må jeg vel klareDe kan man ta senere =P hehe.. Tror ikke det er noe tema =P
går litt rundt ja! Gleder meg til etter midnattHoho...er svimmel selv::.![]()
Er jo her det skjer! Har ikke dopet ned mannen for ingentingJa, det er akkurat det det er ! Må jo kikke der ute innomellom!
Akkurat np er vel temaet at det er få folk her inne![]()
Og så har det i tillegg væært stille en studnSkjer VELDIG mye her inne syns jeg![]()
haha...jeg ogsågår litt rundt ja! Gleder meg til etter midnatt![]()
aha! Nei, skal sørge for at du får skrevet fra degEr jo her det skjer! Har ikke dopet ned mannen for ingenting![]()
Aah, ble litt redd her nåNEI, NEI!!! Pause fra skrivingenKrampe i fingrene
![]()
hehe...får jo panikk når det blir stille!Og så har det i tillegg væært stille en studn![]()
I morgen skal jeg vaske her! Og jeg gleder meghaha...jeg også![]()