Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi det var lenge å venteMøtte min kjære 7/3-99 i full militæruniform. Og ble umiddelbart betatt, men han hadde dame og jeg hadde type så tenkte det ikke var sjangs. 12/2/06 ble det endelig oss!!
Traff dere hverandre der helt tilfeldig?I 2005 på vinmonopolet i tr.heim, det ble oss kort tid etterpå
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Tror jeg har skrevet det en gang før herTraff dere hverandre der helt tilfeldig?
Details!!!!
Nommin.. så herlig da!Tror jeg har skrevet det en gang før her
Han ville jeg skulle anbefale han en god rødvin, etter litt prat så ble det til at han skulle kjøpe min favoritt vin, og så spurte han om jeg ville komme på middag å drikke den sammen med han, og det ville jeg jo

Herlig da - destiny!vi har gått på skole sammen siden vi var 13 år og gikk i 8.klasse. Gikk på juleball sammen da vi var 15 og gikk i 10.klasse (jeg var sååå forelsket i han da) men det ble ikke mer. Så var det to år hvor vi bare var venner, men jeg var litt småforelska i han hele tiden. Da jeg ble 18 fikk jeg kjæreste, og DA fikk han opp øynene for meg og ble SÅ sjalu! Så på slutten av 3.klasse på vgs ble vi sammen, rett før russetida i april 2006, og siden da har det vært oss toBestevennen min!
![]()
Liker å tenke tilbake på den gang jaNommin.. så herlig da!
Ååå herligvi har gått på skole sammen siden vi var 13 år og gikk i 8.klasse. Gikk på juleball sammen da vi var 15 og gikk i 10.klasse (jeg var sååå forelsket i han da) men det ble ikke mer. Så var det to år hvor vi bare var venner, men jeg var litt småforelska i han hele tiden. Da jeg ble 18 fikk jeg kjæreste, og DA fikk han opp øynene for meg og ble SÅ sjalu! Så på slutten av 3.klasse på vgs ble vi sammen, rett før russetida i april 2006, og siden da har det vært oss toBestevennen min!
![]()
ja, liker å tenke på at det ikke blei oss før tida, og vi, var klare for detHerlig da - destiny!
Åh herlighet så sjarmerende!Tror jeg har skrevet det en gang før her
Han ville jeg skulle anbefale han en god rødvin, etter litt prat så ble det til at han skulle kjøpe min favoritt vin, og så spurte han om jeg ville komme på middag å drikke den sammen med han, og det ville jeg jo
jeg måtte vente 6 år før han fridde og 6,5år før vi gifta oss!Møtte han på en fest med felles bekjente under jazzfestivalen -08. Syntes han virka som en arrogant drittsekk ved det første møtet, men syntes han var grei de andre gangene vi møttes etter det. Blei først venner og så kjærester ganske fort. Forlova oss da vi bodde i Dublin i -10 og gifta oss august -11. OG HOLDER JAMMEN DET SAMMEN ENDA. Hahahaha!![]()
jeg måtte vente 6 år før han fridde og 6,5år før vi gifta oss!![]()
huff, ja det er lenge nok altså! Da han fridde på julaften 2011 så tok det 2 dager før dato var satt og kirka booka!Jeg måtte vente i ti år før han fridde,men var jammen kjapp til arrangere bryllup etter det![]()
Åååå, den var søt.Tror jeg har skrevet det en gang før her