du var sårt savnetIm back!merket dere at jeg var borte eller??
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du var sårt savnetIm back!merket dere at jeg var borte eller??
![]()
Sleng tissen ut vindu?Men nå er jeg oppe for og roe lille. Tror jeg rett og slett får tisse i senga![]()
Virker ikke sånn...Fortsatt like tregt å lasteTror dere serverene blir å tåle trykket i kveld?
Jeg merket det, du har vært savnet!Im back!merket dere at jeg var borte eller??
![]()
Tisser vel på mannens side daaahh...Ånei, blir ikke det mye søl da, og hvor skal du da sove i natt?
Der var du Og ja. Kunne ikke mannen lagt lillegutt da?Jeg datt ut da jeg måtte legge lillegutt![]()
Krysser fingra mine =) og de vonde tæraJeg håper frøkna er samarbeidsvillig og sover hele kvelden nå![]()
Det er ikke gutten min, er i senga nåJeg håper frøkna er samarbeidsvillig og sover hele kvelden nå![]()
her henger det ihvertfall!Virker ikke sånn...
Blir spennende å se utover nåLitt skeptisk ja.... Men da får de testa serveren iallefall![]()
Det gjør jegDa må du ha med telefonen på do![]()
Har du tatt av skoa?Krysser fingra mine =) og de vonde tæra
Tror de sliter allerede...Blir spennende å se utover nå![]()

Såklart, du har vært dypt savnetIm back!merket dere at jeg var borte eller??
![]()
Nei... sitter med de enda =PHar du tatt av skoa?![]()
Søl gjør ingenting, satse på det tørker til jeg legger megÅnei, blir ikke det mye søl da, og hvor skal du da sove i natt?
Her ogher henger det ihvertfall!![]()
Skyld på lille du etterpåMen nå er jeg oppe for og roe lille. Tror jeg rett og slett får tisse i senga![]()
Mannen ligger i badekaret lissom...Der var du Og ja. Kunne ikke mannen lagt lillegutt da?
Blir jo gaaall!!!Her og![]()