Nei, det går fort. Men innleggene raser på daJøss som dere skravler.
Har ikke sjans til å følge med her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det går fort. Men innleggene raser på daJøss som dere skravler.
Tror det er litt av poengetJøss som dere skravler.
Glemte ta påHar du ikke pampers?
Tror fakstik ikke det-... men får håpe!Fortsatt like tregt å lasteTror dere serverene blir å tåle trykket i kveld?
Det spørsFortsatt like tregt å lasteTror dere serverene blir å tåle trykket i kveld?
Men det er jo supert! Da jobber vi braJa, dere har skrevet n100 innlegg på den tiden jeg var innom FB og ba om hjelp![]()
Piss off!Jeg må tisse![]()
Glemte ta på![]()
Skravlekaos er det helt klart her nåTror det er litt av poengetskravlekaos:-D
Virker ikke sånn...Fortsatt like tregt å lasteTror dere serverene blir å tåle trykket i kveld?
Litt skeptisk ja.... Men da får de testa serveren iallefallFortsatt like tregt å lasteTror dere serverene blir å tåle trykket i kveld?
Da må du ha med telefonen på doJeg må tisse![]()
Får håpe det holder =P At ikke hele nettet streikerVirker ikke sånn...
syns det var stille fra degIm back!merket dere at jeg var borte eller??
![]()
Virker ikke sånn...Fortsatt like tregt å lasteTror dere serverene blir å tåle trykket i kveld?
Men nå er jeg oppe for og roe lille. Tror jeg rett og slett får tisse i sengaDa må du ha med telefonen på do![]()
Jeg datt ut da jeg måtte legge lilleguttSkravlekaos er det helt klart her nå![]()
Ånei, blir ikke det mye søl da, og hvor skal du da sove i natt?Men nå er jeg oppe for og roe lille. Tror jeg rett og slett får tisse i senga![]()