Helenpia
Forumet er livet
Heiiii! Hyggelig å høre fa deg! Her er det bare å slenge seg med![]()
Så at dere etterlyste hjelp til innspurten av krigen, så da måtte jeg jo ta i et tak.
Å så var det jo en god mulighet til å få litt oppdateringer herfra også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heiiii! Hyggelig å høre fa deg! Her er det bare å slenge seg med![]()
Nei? Ble det!?Nå ble det stille her??
Godt å høre at dere har fått hjelpJa det var mye for oss, men heldigvis har vo fått hjelp av besteforeldre som har hatt storebror innimellom![]()
Og det går fort! Her er det bare og quote og svare på det man rekkerUnderkant av 3 timer igjen jenter![]()
Ja, jeg følte det =PNei? Ble det!?
Ja det håper jeg og. var det mange der eller?La ut en mld på FB, og sa at flk fikk hute seg inn hit.. håper jeg ble hørt![]()
Nei, vi er jo herMen nå ble det stile!
Må man quote også?Og det går fort! Her er det bare og quote og svare på det man rekker![]()
Her laster det veldig tregtHar ikke hatt noe problem med tregt.. kommer med en gang jeg opdatererer
Så bra! Det liker jeg!Nei, vi er jo her![]()
Liker ikke det!Her laster det veldig tregt![]()
Isåfall let me know ;-)Har forresten Mac noen F5?
Kunne tenke meg en refresh button.. istedet for å gå opp i adressefeltet og trykke på enter .. ikek at det er så ille stress da, men sparer jo kanskej 3 sekunder![]()
Litt tregt på appen kjenner jegHar ikke hatt noe problem med tregt.. kommer med en gang jeg opdatererer
Shit altså!Underkant av 3 timer igjen jenter![]()
Hmmm... jaja.. mange her nå =PLitt tregt på appen kjenner jeg![]()
Kommer til å ha krampe i tommelen minOg det går fort! Her er det bare og quote og svare på det man rekker![]()
SÅ bra!! Akkurat inne i denne tråden her er det rimelig kaos da menSå at dere etterlyste hjelp til innspurten av krigen, så da måtte jeg jo ta i et tak.
Å så var det jo en god mulighet til å få litt oppdateringer herfra også![]()
Ja her går det unnanå har jeg fått 40 varsler på 10 min =P
Haha.. nå lo jeg faktisk...Det veit jeg ikke... men skal evetuelt vært på den allerøverste linja, mellom F4 og F6![]()
Haha! Er den dårlig trent?Kommer til å ha krampe i tommelen min![]()