Hvor mange språk kan du?

Nor1

April 2013s sportye :)
Juligull2021
Som du snakker eller evnt. forstår men ikke snakker, og hvilke?

Tenker sånn utenom de skandinaviske da :) Jeg kan engelsk, og litt spansk (forstår, men kan bare snakke i nå-tid).

Engelsk. Er ikke så dreven på de forskjellige språka

engelsk, kan litt tysk (forstår sammenhenger, stort sett..)
og så driver jeg og orøver å lære meg alvisk:D selvsagt! :-P

Engelsk. Husker ikke mye av tysken fra videregående, men hadde sikkert forstått noe :p

Jeg kan selvfølgelig norsk, svensk og dansk, og så engelsk såklart. Har lært fransk og spansk på ungdomsskolen og videregående, men er ikke mye som sitter igjen fra dette nå.

engelsk .. også hadde jeg fransk på ungdomskolen og vgs, men husker bare de stygge orda :P

Engelsk, forstår tysk og bittelitt rumensk.
Har veldig lyst til å lære et nytt språk, men aner ikke hva det skal bli.. må ikke være for mainstream :P

Engelsk, forstår tysk og bittelitt rumensk.
Har veldig lyst til å lære et nytt språk, men aner ikke hva det skal bli.. må ikke være for mainstream :p
Japansk eller kinesisk kanskje? :) Mange som snakker språket, men ikke så vanlig å kunne det i Norge.

Japansk eller kinesisk kanskje? :) Mange som snakker språket, men ikke så vanlig å kunne det i Norge.
Har vurdert kinesisk ja.. Det kunne vært gøy å fortalt folk hva det står på tattisene dems :P
Men jeg liker på en måte ikke hvordan det høres ut.. liker det litt mer stakkato (det det heter? :P )

da holder jeg meg til engelsk :) kan noe fransk, men hadde nok ikke forstått mye hvis en franskmann hadde kommet og snakket i vildens sky ;)

engelsk, litt tysk og islandsk:)

Back
Topp