Så godt med makrell
Jeg er ikke noe frokost menneske, spiser lunsj til frokost ;-)
var ikke det før je, mens de siste årene blir je ikke folk før je har fått mat om morgenen...
Gubben er motsatt, han spiser ratt ikke før middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt med makrell
Jeg er ikke noe frokost menneske, spiser lunsj til frokost ;-)
Voldelig frøken altsåNeste gang slår jeg deg!![]()
Jeg drikker kaffe til frokostvar ikke det før je, mens de siste årene blir je ikke folk før je har fått mat om morgenen...
Gubben er motsatt, han spiser ratt ikke før middag![]()
Jeg drikker kaffe til frokostda er jeg fornøyd ;-)
Det er sånn jeg får folk til og høre etterVoldelig frøken altså![]()
Glemte å få med at klatremus har gjemt seg unna familien på badetDere har jo skravlet nesten tusen innlegg siden sist jeg var innom!! Hva skravler dere om ?![]()
Heldig, jeg får bare lov å drikke 2 kopper... (Ammingen)det gjør vist han oxo.... og bare fortsetter med det utover dagen![]()
Skjønner, jeg hører godt etter jegDet er sånn jeg får folk til og høre etter![]()
HeheEr jo fint at minste får være inne ;-)
Iiih...hadde vært enklest slik at jeg fikk arbeidsroSleng ut han og![]()
HahaNes har spist makrell, minnelli kokt egg, jeg omelett, frøken gjemmer seg på do og RonjaR kaster ungene på verandaen.. Kort oppsummert![]()
Har ikke tid til det, jegFlinke dere er til å spise frokosthar ikke kommet så lengt her enda
![]()
Det er bra, du har skjønt detSkjønner, jeg hører godt etter jeglover!
Ja, jeg stappa de inn i et skap jegIiih...hadde vært enklest slik at jeg fikk arbeidsro![]()
HahaNes har spist makrell, minnelli kokt egg, jeg omelett, frøken gjemmer seg på do og RonjaR kaster ungene på verandaen.. Kort oppsummert![]()
Ja, det er jo typisk deg..Ja, jeg stappa de inn i et skap jeg![]()
Ja, jeg stappa de inn i et skap jeg![]()
Barna vel!?hva puttet du i skapet???
Sikkert lurtHehehan må nok pent vente noen mnd...
![]()