De er velkomne de ja.Jeg og egga mine vil gjerne ha en liten rolle i filmen *smile søtt*![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er velkomne de ja.Jeg og egga mine vil gjerne ha en liten rolle i filmen *smile søtt*![]()
Vil du være blå smurf?Jeg og egga mine vil gjerne ha en liten rolle i filmen *smile søtt*![]()
Ja, dealdu kan være diva sammen med meg???![]()
innom en klinikk før vi filmer daHvis jeg får struttepupper, sprettrumpe og innovermage så blir jeg med jeg!!!![]()
Mangler sånn ca alt det der selv, men er ikke sjenert!Hvis jeg får struttepupper, sprettrumpe og innovermage så blir jeg med jeg!!!![]()
Men siden jeg er nordlending så burde jeg uansett få siste ordet !Naturlig høy da![]()
Jeg og egga mine vil gjerne ha en liten rolle i filmen *smile søtt*![]()
Hvor skal lissuz??Fru Sandbakk passer på![]()
Hurra! Sandbakk: da er vi mange nok til gruppesex`n din!!Ja, deal![]()
det får gå! er det tomt for popcorn forresten?![]()
Ja, det raste jo på 80 innlegg på fåsekunder her tidligere![]()
Ja det tror jegYes, honey! Det selger vettu!![]()
Hallo! jeg er fortsatt i hovedrollen her!!!Da passer du best i filmen![]()
Neiii! Det er jo meg som har detMen siden jeg er nordlending så burde jeg uansett få siste ordet !
Klart du er ;-) jeg skal bare passe på at din kunstneriske frihet ikke går for langtPasse på? Jeg er så tam atte![]()
Bra!Hurra! Sandbakk: da er vi mange nok til gruppesex`n din!!![]()
Hurra! Sandbakk: da er vi mange nok til gruppesex`n din!!![]()
Lissuz koker sikkert hirsegrøt eller no...Ikke riste på hodet! Straffeinnlegg! FØLG MED LISSUZ!
Trur kanskje det er samdbakk du må ta daKlart du er ;-) jeg skal bare passe på at din kunstneriske frihet ikke går for langt![]()
vi må ha litt av alt tror jegHmm! Grov!!