• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skryte litt..

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Min herlige lille store Skattejente, Neline♥♡

Var rett før hun fikk på utedressen idag:D:);)

1362860904064.jpg

Hu er 3 år og 3 mnder:D Født 29 november, 1 søndag i advendt:D Hu er veldig lang for alderen sin;)

Takk og selvfølgelig er jeg helt enig med deg :love7

Nydelige Neline!!

Nydelig frøken:rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Skikkelig søt lita jente! Morsomme musefletter hun har:rolleyes:

Kjempefin jente du har!!! Ser ut som en liten luring...?;)

Hu er en skikkelig luring;) Hu har så humor at du aner ikke^^ Og en skikkelig liten villstyring, men veldig snill:) Min lille Tigerjente, akkurat som tigergutt, bokstavelig talt...

Hun ser ut som en liten morroklump ja;)

Ja, det er hu virkelig også^^:D Hu er verdens herligste jente, og har slitt mye for og komme dit hu er idag, så ofte det kommer en liten tåre fra øyekroken til mamma :love7 Jeg elsker henne så høyt at det gjør fysisk vondt! :happy119

Nydelig! :)

Ja, det er hu virkelig også^^:D Hu er verdens herligste jente, og har slitt mye for og komme dit hu er idag, så ofte det kommer en liten tåre fra øyekroken til mamma :love7 Jeg elsker henne så høyt at det gjør fysisk vondt! :happy119
For meg ser hun ut som en sunn og glad treåring, helt som hun skal være;)

For meg ser hun ut som en sunn og glad treåring, helt som hun skal være;)

Det er veldig koselig og høre:) Hu har blitt mye bedre enn hu var, men fortsatt veldig urolig og klarer ikke og sitte stille. Og utrolig ukonsentrert, men kan leke med snø og bake kake i timesvis?! ellers blir hu fort distrahert i alle andre sammenhenger.

Back
Topp