Eg trekker meg!

Dere kan virkelig prioritere ;-) god plan! Burde gjort det samme her.. Frister å droppe eksamenslesingen og heller flytte inn hit :p

Man har da ikke tid til slikt når det er krig hehe.

Kan ikke de største lagen en grandis selv? :p haha

Njei de er ikke helt der, men ble innmari kjapt og enkelt for eldstemann har bowlingdate 17.30 i byen :p

Ha ha ha. Her er det knallharde prioriteringer ja. Nå må vi bare holde koken. Se ut til at de andre terminforumene ikke tror de tar oss igjen lenger, men vi kan sikkert ikke roe ned så alt for mye. Spesielt siden sjefsskarvla er borte i kveld. Vi får stå på jevnt og så tar vi en velfortjent pause på mandag. :P

Ha ha ha. Her er det knallharde prioriteringer ja. Nå må vi bare holde koken. Se ut til at de andre terminforumene ikke tror de tar oss igjen lenger, men vi kan sikkert ikke roe ned så alt for mye. Spesielt siden sjefsskarvla er borte i kveld. Vi får stå på jevnt og så tar vi en velfortjent pause på mandag. :p

Ja, vi må virkelig stå på for å veie opp for hennes fravær... (Kanskje litt dumt å snakke om det i tilfelle noen sniker?)

Nieda. Vi har jo fått drahjelp av de andre augustbabesene våre nå så vi dekker det sikkert opp og mer til. Så er jo du ledig i kveld også. Tror vi skal holde opp koken. ;) De andre jentene kommer nok til å holde koken uansett hva vi driver med tror jeg. ;)

Nieda. Vi har jo fått drahjelp av de andre augustbabesene våre nå så vi dekker det sikkert opp og mer til. Så er jo du ledig i kveld også. Tror vi skal holde opp koken. ;) De andre jentene kommer nok til å holde koken uansett hva vi driver med tror jeg. ;)

Poeng.. Ja, har ikke planer om å backe ut ikveld.

einig... må ikkje sy puter under armane på ungane. Viktig at vi lærer dei å klare seg sjøl:p

Unnskyld :( Skal ikke gjøre det igjen, imorgen får de spise havrgryn med melk!

Ja, gidder ikkje vere med, når dokke ikkje klarer å kjempe likemykje som meg...

Håper dokke taper!!!.

Tulla :):):):)

Eg er klar for kamp;) akkurat no er eg i festlokalet, har fått tak i foundationsom dessverre er ein nyanse brunere enn huda mi, men den lyseste dei hadde igjen uten å grense til gul/grønt :p
Pæretryne!! :p

Kos deh i kveld :)

Begynner å se slutten på tastingen for i kveld. Hendene mine er nummen.
Du var kjempeflink i går! Synes jeg så deg og Bodil her hele dagen, hver gang jeg var innom :)

Håper Bombadilla og de andre damene har veid opp for meg og S :) (Krics har jo vært jevnt over en super taster!)

Back
Topp