Dere kan virkelig prioritere ;-) god plan! Burde gjort det samme her.. Frister å droppe eksamenslesingen og heller flytte inn hit![]()
Man har da ikke tid til slikt når det er krig hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere kan virkelig prioritere ;-) god plan! Burde gjort det samme her.. Frister å droppe eksamenslesingen og heller flytte inn hit![]()
Kan ikke de største lagen en grandis selv?haha
Ha ha ha. Her er det knallharde prioriteringer ja. Nå må vi bare holde koken. Se ut til at de andre terminforumene ikke tror de tar oss igjen lenger, men vi kan sikkert ikke roe ned så alt for mye. Spesielt siden sjefsskarvla er borte i kveld. Vi får stå på jevnt og så tar vi en velfortjent pause på mandag.![]()
Nieda. Vi har jo fått drahjelp av de andre augustbabesene våre nå så vi dekker det sikkert opp og mer til. Så er jo du ledig i kveld også. Tror vi skal holde opp koken.De andre jentene kommer nok til å holde koken uansett hva vi driver med tror jeg.
![]()
Wooohooo!Vi er Super-kali-fragilistisk-ekspi-allidarisk
einig... må ikkje sy puter under armane på ungane. Viktig at vi lærer dei å klare seg sjølKan ikke de største lagen en grandis selv?haha
einig... må ikkje sy puter under armane på ungane. Viktig at vi lærer dei å klare seg sjøl![]()
Lurt!!UnnskyldSkal ikke gjøre det igjen, imorgen får de spise havrgryn med melk!
Lurt!!og det går bra, ikkje alle kan vere supermødre slik som meg
![]()
Du kan jo tross alt trylle.Lurt!!og det går bra, ikkje alle kan vere supermødre slik som meg
![]()
Du kan jo tross alt trylle.![]()
Pæretryne!!Ja, gidder ikkje vere med, når dokke ikkje klarer å kjempe likemykje som meg...
Håper dokke taper!!!.
Tulla
Eg er klar for kampakkurat no er eg i festlokalet, har fått tak i foundationsom dessverre er ein nyanse brunere enn huda mi, men den lyseste dei hadde igjen uten å grense til gul/grønt
![]()
Stemmet detAha! det er derfor altså..
Begynner å se slutten på tastingen for i kveld. Hendene mine er nummen.Stemmet det(??)
Har fått masse mye muskler nåSkjønner eg godtfor ei hard treningsveke for armene dine!!
![]()
Du var kjempeflink i går! Synes jeg så deg og Bodil her hele dagen, hver gang jeg var innomBegynner å se slutten på tastingen for i kveld. Hendene mine er nummen.
Ja. For se om det ikke blir ordentlig trening neste uke.Skjønner eg godtfor ei hard treningsveke for armene dine!!
![]()