Fødselsliste

Haha :p vi hadde egentlig avtalt at fruen skal gå neste gang, men ho er ikke sikker på om ho vil, så kan hende det blir meg neste gang å, og så tar fruen kanskje nr tre istede... Er jo ikke sikkert fødselen blir lik neste gang for meg heller...
Hehe:) Heldige dere som kan bytte på;-) Skulle gjerne fått noen andre til å gå gravid for meg;-) Synes ikke det er noe gøy:p Men må man så må man;-)
 
Hehe:) Heldige dere som kan bytte på;-) Skulle gjerne fått noen andre til å gå gravid for meg;-) Synes ikke det er noe gøy:p Men må man så må man;-)
I følge ene legen på sykehuset her har dr fått til å transplantere en livmor borti sverige, så det kan være mannfolka kan ta over etterhvert. :D
 
I følge ene legen på sykehuset her har dr fått til å transplantere en livmor borti sverige, så det kan være mannfolka kan ta over etterhvert. :D
Hoho! Det skulle de lett fått lov til!! Synd de slipper unna med keisersnitt i tilfelle;-)
 
Lage vei ut på baksiden på dem? ;)
Eventuelt kan de få keisersnitt.. Det er faktisk verre etterpå.. Men da hadde de jo hatt en grunn til å ligge på sofaen i seks uker.. Hmmm.. Må finne på noe lurt;-)
 
Eventuelt kan de få keisersnitt.. Det er faktisk verre etterpå.. Men da hadde de jo hatt en grunn til å ligge på sofaen i seks uker.. Hmmm.. Må finne på noe lurt;-)
Tror det er like ille uansett hvordan de får de ut. Mannfolk syns jo alltid veldig synd i seg selv.:p
 
Tror det er like ille uansett hvordan de får de ut. Mannfolk syns jo alltid veldig synd i seg selv.:p
Det gjør de.. Så man får dem neppe til å gjøre det mer enn en gang uansett...
 
Hadde nok bare blitt et barn per familie hvis det var mannfolk som skulle føde ja!
Helt klart;-) Vi har ikke kommet litt off topic på tråden her nå vel?;-) hihi:)
 
Emma født 14.02
 
Back
Topp