Fødselsliste

MTDC

Forumet er livet
VIP
Skriv dere på med når dere fødte og gjerne navn eller kjønn på barnet, så skal jeg fikse en liste ala terminlista:) Hyggelig å huske på hverandres fødselsdager om et år:)


Fødselsdagsliste for februar 2013



21 mammaer tilhører februar 2013


22. januar
Fremtiden - Ådne


26. januar
Kryssedull - Maria

29. januar
nøttelitenItreet - Emil

2. februar
SusannS - Emma

3. februar
tso - Oda

4. februar
KH#2påvei:) - Mina

5. februar
Hanne på Landet - Sara

6. februar
Linemammaen - Maiken Isabell

7. februar
Mammatildavid - David

8. februar
glamaria - Vilja

9. februar
CCmil - Thea
FrøkenFin - Ask

10.februar
MTDC - Cecilie Petrine

14. februar
En liten hemmelighet - Emma
lykketrollet13 - Oliver

16. februar
Mary Evelyn - Olaf

19. februar
Helmog - Alva
Solo - William

21. februar
ruggs - Thea Marion

22. februar
Jannike(djannike) - Renate

25. februar
Kværuline - Ylva
 
Emil ble født 29.01 :)
 
Haha, skulle vi slippe opp også ja :p det må ha gått meg hus forbi :p
Ja, tror vi var kommet i ammetåka allerede;-) hihi:) Og hadde jordmødrene husket å sette kateter i meg så hadde vi fått samme dagen:p De skjønte ikke at jeg hadde pressrier fordi de var så korte og da vi først kom i pressinga sperret blæra litt:p Hadde pressrier i god tid før midnatt, og det var den dagen vi håpet på siden bestemor til mannen hadde bursdag den dagen.. Men, men.. 10.2 blir nok en fin dag å ha bursdag det også;-)
 
Ja, tror vi var kommet i ammetåka allerede;-) hihi:) Og hadde jordmødrene husket å sette kateter i meg så hadde vi fått samme dagen:p De skjønte ikke at jeg hadde pressrier fordi de var så korte og da vi først kom i pressinga sperret blæra litt:p Hadde pressrier i god tid før midnatt, og det var den dagen vi håpet på siden bestemor til mannen hadde bursdag den dagen.. Men, men.. 10.2 blir nok en fin dag å ha bursdag det også;-)
10.02 er også en fin dag ja :) men hadde jo vært gøy om vi hadde fått på samme dag da :)
 
Ouææææ!! Neste?!?!?! Nei, takk;-) Blir i tilfelle lenge til.. Nå skal jeg utdanne meg;-)
Haha :p vi hadde egentlig avtalt at fruen skal gå neste gang, men ho er ikke sikker på om ho vil, så kan hende det blir meg neste gang å, og så tar fruen kanskje nr tre istede... Er jo ikke sikkert fødselen blir lik neste gang for meg heller...
 
Går du ombrstemy drh?

Det skulle altså være "har du ombestemt deg?" Går litt fort i svingene.:p
Hihi, ser den;-) Neida.. Vil nok ha flere.. Men det blir ikke før jeg har fått utdanning og innen den tid kan det jo være vi synes det er greit med to;-)

Skjønte hva du mente da;-)
 
Back
Topp