Augustjentenes hobbytråd

Så fin den ble!
 
Fikk strikket en halv lue igår :)
 
Mamma gjere iallefall ;) bortsett frå når ho sjekker oppskrifter ;)

Ja, hehe, det er viktig å ja flere prosjekter på gang, et som krever konsentrasjon, et som passer i vesken, et foran tv'n og et som kan skravles til, minst ;)
 
Jeg prøver å strikke Marius tunika til Maja men jeg strikker såååååå sakte....kommer aldri til å bli ferdig føles det som!
 
Ja, hehe, det er viktig å ja flere prosjekter på gang, et som krever konsentrasjon, et som passer i vesken, et foran tv'n og et som kan skravles til, minst ;)
Skulle ønske jeg hadde orket å sette meg inn i det ;)
 
Jeg prøver å strikke Marius tunika til Maja men jeg strikker såååååå sakte....kommer aldri til å bli ferdig føles det som!
Åh! De er så søte :) Mye mønster som tar tid der vel? Hvilken størrelse strekker du? :)
 
Jeg prøver å strikke Marius tunika til Maja men jeg strikker såååååå sakte....kommer aldri til å bli ferdig føles det som!

Har en på pinnene til mellomste mi, str 8 år, skal vi sparke hverandre i baken på den? Kanskje vi blir ferdige begge to ;)
 
Har en på pinnene til mellomste mi, str 8 år, skal vi sparke hverandre i baken på den? Kanskje vi blir ferdige begge to ;)
Legg ut bilder da jenter! :D
 
Den har ikke blitt rørt på et litt over et år :p Lurer på om jeg skal rekke den opp og strikke en strukturmarius til henne i stedet.
 

Vedlegg

  • IMG_1214.JPG
    IMG_1214.JPG
    837,3 KB · Visninger: 17
Flink du er :)
 
Strikker Str ett år:) har enda ikke kommer til mønsteret !
 
Back
Topp