Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri likt slike serier jegMin store favoritt er The Bachelor for tiden.....![]()
Dexter har jeg aldri sett!Siden vi ikke tv-mottak, så ser jeg ofte serier som er ferdige med å gå på tv og som ligger på netflix, sumo osv.
Jeg har de siste åra rasa gjennom Friends, SATC, Charmed, Frustrerte Fruer, Kongen av Queens, Ghostwhisperer, Dexter,Grays (datt av på sistnevnte). For tiden vekter vi på flere episoder av True Blood og The walking dead.
Ja Lillebror blir litt "utsatt" for barne-tv pga storebroren. Men foreløpig ser han bare med store øyne!Jeg følger med på greys bare på tv, men ser på masse annet også - bare greys jeg MÅ få med megpå nettet ser jeg home and away
før simone kom til verden så var det mye mer tv kikking! Hun ser Sumbi og mikke på disney junior hver dag og smiler og lee hver gang
er nok musikken som er kjekkest tror jeg
![]()
Jeg glemte å nevne Dexter, kanskje fordi de har pause akkurat nå - gleder meg til det starter opp igjen i juni! Jeg og min kjære pleier å kose oss sammen med Dexter!Dexter har jeg aldri sett!
Hehe, merkelig nok.Jeg glemte å nevne Dexter, kanskje fordi de har pause akkurat nå - gleder meg til det starter opp igjen i juni! Jeg og min kjære pleier å kose oss sammen med Dexter!...han er liksom ikke like stor fan av The Bachelor
Hehe...
Ja Lillebror blir litt "utsatt" for barne-tv pga storebroren. Men foreløpig ser han bare med store øyne!
Dexter handler om en som jobber som mordetterforsker for politiet ("blodekspert"), samtidig har han siden han var liten og så moren ble drept med motorsag foran ham, hatt en trang til å drepe selv. Han dreper derfor de som har drept andre, men slipper unna i rettsapparatet. Er spennende, men samtidig mye drama.
Siden vi ikke tv-mottak, så ser jeg ofte serier som er ferdige med å gå på tv og som ligger på netflix, sumo osv.
Jeg har de siste åra rasa gjennom Friends, SATC, Charmed, Frustrerte Fruer, Kongen av Queens, Ghostwhisperer, Dexter,Grays (datt av på sistnevnte). For tiden vekter vi på flere episoder av True Blood og The walking dead.
Tv står aldri bare på hos oss... På formiddagen/ morgenen i helgene ser vi litt barne-tv. Har ikke en bestemt tid, men 1-2 timer kanskje.Må innrømme at jeg syns det er skummelt hvor mye barnetv det finnes. Vi skal prøve å passe på at hun ikke får se for mye, og skrur av tven ofte - før kunne den dure og gå hele dagen..hører ofte på radio for å ha litt lyd rundt meg så hun ikke blir vant til å ha d helt stille hele tiden. Men satser på at uteaktiviteter og lek inne også fører til at hun ser tv av og til men ikke hele dagene. Har dere regler for sånt for han som er litt større ellet er han kanskje selvregulert og leker mye? Vet ikke hva som er vanlig jeg![]()
Ja, Game of Thrones også!! Glemmer jo av seriene når de har pause..Åh,walking dead er så bra!!Her venter vi og på de siste episodeneDigger også True Blood,men har lest alle bøkene og blir litt forvirret når serien er såpass annerledes...
Ellers er Game of Thrones en favoritt,og så MÅ jeg få med meg Greys hver tirsdag![]()