Ekstra premie(r) Termingruppekonkurransen!

Skal se om jeg ikke får jaget han ut på trilleturer med hund og barn, men vi hadde en liten hendelse i sted. :( Jeg satt og tastet på tlf når han skulle vise meg noe med Imre. Reagerte ikke og han ble sur
 
Huffda :/ Godt dette snart er over :p
 
Skal se om jeg ikke får jaget han ut på trilleturer med hund og barn, men vi hadde en liten hendelse i sted. :( Jeg satt og tastet på tlf når han skulle vise meg noe med Imre. Reagerte ikke og han ble sur
Uffda :( Det er kjedelig! Men som de andre sier, så er det siste dag i morgen :)
 
Uffda :( Det er kjedelig! Men som de andre sier, så er det siste dag i morgen :)

Vi har helt til søndag 23.59, så det er nok ikke over imorgen :p
 
haha, må for gudsskyld ikkje slutte å skrive i morgon kveld :D Søndagen teller også med!:)
 
haha, må for gudsskyld ikkje slutte å skrive i morgon kveld :D Søndagen teller også med!:)
Ha ha ha. Kunne ønske det var siste dag i morgen. :p skrivekrampe her nå.
 
På mandag føler vi oss sikkert helt tom :p
 
Er tidvis lei jeg også. :p Er artig også. Synes vi skal unne oss noen timer helt uten å være he ri morgen. Så kan vi ta litt av igjen på søndag.
 
Nei, ikke hele dagen :p Men vi må jo ha litt kvalitetstid med de søte små også :D
 
Nei tenkte mer at folk kanskje tok noen timer sammenhengende fri. slik at vi ikke blir helt koko. Jeg begynner å bli sliten iallefall. Er sikkert mer effektiv hvis jeg gjør noe annet et par timer.
 
Haha, koko er jeg allerede :p Vi kan jo avtale en dugnad? hoho
 
Back
Topp