Hahå, sliter selv. Får jo ikke opp varsler hellerEr så vanskelig å følge med i alle skravletrådene synes jeg! Skravles jo i hytt og pine alle steder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahå, sliter selv. Får jo ikke opp varsler hellerEr så vanskelig å følge med i alle skravletrådene synes jeg! Skravles jo i hytt og pine alle steder![]()
Hehe...er ikke rart vi mister oversikten![]()
Vår sofa har en liten bump der han pleier å ligge...Her slår det aldri feil. Tror han sovner på den hver kveld![]()
Hahå, sliter selv. Får jo ikke opp varsler heller![]()
Mister fullstendig oversikt jeg også! Men kanskje ikke så rart ;-)Nei det er absolutt ikke rart![]()
Haha, tipper det blir det her og. Kanskje det er det allerede. Skal jeg jammen sjekke i morgenVår sofa har en liten bump der han pleier å ligge...
Han har faktisk sovet den istykker!![]()
Takk for i kveld! Og sov godt!Takk for en artig kveld jenter! Nå virker det som om frøkna ikke er samarbeidvillig lenger....![]()
Haha!Haha, tipper det blir det her og. Kanskje det er det allerede. Skal jeg jammen sjekke i morgenhan sover jo på samme sted hver gang
![]()
Nie, det er umulig å følge med nåMister fullstendig oversikt jeg også! Men kanskje ikke så rart ;-)
Pappan skal få prøve seg litt til. Kan høres ut som om det går bra foreløbig...Takk for i kveld! Og sov godt!![]()
God nattNå titter jeg innom for siste gang! Natta fra meg!
Prøve å snike litt innpå her imorgen også, selvom dagen blir travel..![]()
Jeg har spist altfor mye i kveld selv:/Nå har jeg snart spost opp snopet mitt. Egentlig aaaltfor mye. Nå har jeg vvel gått opp den kg jeg har gått ned![]()
Æsj ja. En pose superchips (riktignok mindre fett men...) og en pose med lakris..... Da blir det minimalt på mor i morraJeg har spist altfor mye i kveld selv:/
Jeg har spist 2 freia egg, en haug med sånne farga egg og en kroneis. Litt kvalm nåÆsj ja. En pose superchips (riktignok mindre fett men...) og en pose med lakris..... Da blir det minimalt på mor i morra![]()
Superchips er eneste potetgullet jeg liker btwÆsj ja. En pose superchips (riktignok mindre fett men...) og en pose med lakris..... Da blir det minimalt på mor i morra![]()
tror du må legge ut bilde av den sofaenVår sofa har en liten bump der han pleier å ligge...
Han har faktisk sovet den istykker!![]()