Nei, ikke som jeg vet omDriver du på i skjul også???
Går helt rundt for meg Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke som jeg vet omDriver du på i skjul også???
Går helt rundt for meg Åja, gikknlitt rundt for meg ett sekund herNeida, det er frøken som parer seg!! Men trur ikke hun har valgt bytte enda.. Men hun prøver å lokke med sjokolade![]()
Nei, ikke som jeg vet om![]()
Går helt rundt for meg
![]()
Der kom jeg meg ned og et freia påskeegg er sluktJeg sitter og gasser meg i snop nå![]()
Ja fysj. Ikke godt å siJa, der kan du se! Kanskje du driver med noe du ikke en gang har fått med deg selv!!![]()
HeheheÅja, gikknlitt rundt for meg ett sekund her![]()
Han var nr 3Skravling må til![]()
Astrid var veldig flink! heier på henne jeg ogsåHvilket nr hadde Sverre?
Har du? Trodde jeg var så flink til å skjule det jegHar lenge hatt mistanke![]()
NeiHar du? Trodde jeg var så flink til å skjule det jeg![]()
Ok. Det eneste jeg har sett av idol i år er disse klippene inne på tv2Synes hun sang fint også jegAlle var egentlig veldig flinke! Noen var bare litt mer interessante en de andre
![]()
Så bra det var daDer kom jeg meg ned og et freia påskeegg er slukt![]()
Har faktisk fått med meg det meste jegOk. Det eneste jeg har sett av idol i år er disse klippene inne på tv2![]()
Haha, ja det håper jeg daHehehedu hadde nok fått med deg om du ble parra på
håper jeg
![]()
Søren og, da er det jo ikke like lett å lokke dere til meg. Får spise egga mine selv daNeiog nå vet mange om det! Kan ikke skjule det mer!
![]()
Ja, hvis ikke hadde jeg begynt å lureHaha, ja det håper jeg da![]()
Ja, men når alvin er i det hjørnet våkner han vel igjen snartSå bra det var da![]()
Ja du må det! Evt finne på nye trixSøren og, da er det jo ikke like lett å lokke dere til meg. Får spise egga mine selv da![]()