Fortsatt tette dere som var det?

Fr.Anam

Betatt av forumet
Jeg har vært potte tett og snufsete siden jeg tok testen for 29 uker siden...
Husker det var noen fler her med samme problem.
Er dere like ille fortsatt?
Her er det like ille og jeg har ingen håp om at dette går over før babyen kommer.
Tar piller fra legen når det blir alt for tett, men føler ikke at det er helt bra heller...

Jaja, noe skal det vel være, fin form ellers da :D

Yesss! Føles ut som om jeg har vært forkjøla siden jeg tissa på pinnen :p Har riktignok hatt et par forkjølelser også, men vært tett ellers også.. Men jeg tror faktisk det har bedret seg litt i det siste. Tenker ikke så mye over det lengre.

Ja, eller til tider er jeg veldig tett. Jeg lurer nesten på om det er noe jeg reagerer på.. Og snart begynner pollensesongen.. Må få summet meg til å begynne på pillene mine..

Hos meg hat det bedret seg:) men blir fort anpusten om eg går opp lange trapper etc.. :(

Jeg har vært potte tett og snufsete siden jeg tok testen for 29 uker siden...
Husker det var noen fler her med samme problem.
Er dere like ille fortsatt?
Her er det like ille og jeg har ingen håp om at dette går over før babyen kommer.
Tar piller fra legen når det blir alt for tett, men føler ikke at det er helt bra heller...

Jaja, noe skal det vel være, fin form ellers da :D
Jepp!! Veldig tett om dagene. Men har støv og middag allergi også da.. Så mye derfor også. Hvilke tabletter tar du? Rinoxin eller noe..?

Det har heldigvis gitt seg hos meg, jeg sleit kanskje mest med sår og vondt i nesen :( skikkelig tørr. Men etter litt basmesin ( eller hva det heter) så har jeg kunnet puste å ha det bra :)

jeg har hvert tett siden jeg ble gravid. tettner helt til flere ganger i døgnet og eneste som hjelper da er nesespray, så jeg har brukt otrivin i 30uker nå. jeg har også allergi pollen , så blir vell enda verre når våren kommer....
men men , får bare håpe det gir seg når lillegutt kommer ut ;)

Jeg er ikke tett, men hadde nok vært det om jeg ikke snyter meg to ganger for dagen :-P

Er noen ser jeg ja, jeg er nok ikke tett hele tida, mer at nesa renner støtt, nyseanfall osv...
Har fått Polaramin av legen.
Blir mye værre av støv og sterkt lys :S

Jaaaaa!!! Jeg tar ikke nesespray, for det gjør meg avhengig :( Men veldig tett, og mye snørr og gørr og greier :sick009

Back
Topp