Du vant, gratulerer! Hvordan føles det?![]()
Helt fantastisk bra!!
Jeg vant, du tapte, jeg vant, du tapte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du vant, gratulerer! Hvordan føles det?![]()
Jada, gni det inn duHelt fantastisk bra!!
Jeg vant, du tapte, jeg vant, du tapte![]()
Huff, kjenner til det:/Hei igjen! Har kommet meg hjem, men er litt kaos her med 3 små som krangler
Og en liten overtrøtt baby...
Er noe drittHuff, kjenner til det:/
Da blir det ekstra deilig med kveldsro etterpåEr noe drittDe er trøtte alle mann, så nå er det straks bad og i seng..
![]()
Lillegutt sto opp nå...Da blir det ekstra deilig med kveldsro etterpåMin minste sov for lenge andre lur og er veldig våken. Dette kan bli gøy
![]()
Da er vi toLillegutt sto opp nå...Så blir sent natta for han idag... Men gleder meg til å synke ned i sofaen, ja
![]()
Jeg er her!her var det også dødt gitt... Hvor er dere??![]()
Så bra du er her!!Jeg er her!Driver og ammer før småen skal sove
![]()
Er her nåTar bare en halv evighet å komme gjennom alle trådene siden i formiddag
![]()
Det må du ikke gjøreSå bra du er her!!Begynte å føle meg ensom
![]()
Tok lang tid det her, men med sur unge så blir det lite bv. La oss bare si at Tristan måtte legge seg tidligYEY!! Endelig var du her![]()
Tok lang tid det her, men med sur unge så blir det lite bv. La oss bare si at Tristan måtte legge seg tidlig![]()
Jeg synda skikkelig for å få han rolig. Putta han i vippestolen foran tven med ei flaskeHehe, ja rydd unna alle mulig distraksjoner![]()
Jeg synda skikkelig for å få han rolig. Putta han i vippestolen foran tven med ei flaskeFikk ihvertfall gått på do de 5 min han ville sitte der
![]()