Lilla-87
Forumet er livet
Hehe.. Ja, nettopp.For de som ikke er bortreist og ikke burde være så asosial!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Ja, nettopp.For de som ikke er bortreist og ikke burde være så asosial!
For de som ikke er bortreist og ikke burde være så asosial!
Jeg skal prøve å være effektiv i kveld.Får håpe det avtar litt på de andre forumene ja, jeg klarer ikke å snakke mer enn hva jeg gjør![]()
Jeg og. Men håper på litt tid til rødvin med svigermor etter at gutta er i sengJeg skal prøve å være effektiv i kveld.![]()
Hear, hear!Jeg og. Men håper på litt tid til rødvin med svigermor etter at gutta er i seng![]()
Hear, hear!
Lurer på å åpne ei flaske Masi som jeg fikk til bursdagen min i fjor. Da var jeg jo gravid, så den har liksom bare stått og godgjort seg den rødvina.. Litt rødvin innabords gir fart på skravlinga!![]()
En øl nå og da har jeg takk i vinterHar ikke rørt alkohol siden 31 des 2011!
Se der var oppskriften på babymakin' ja.Jeg har ikke smakt vin siden januar i fjor, på sydentur. Og det var da Lillebror ble laget![]()
Jeg drakk litt på julebord, tok meg noen øl i jula og på bursdagen min nå i februar. Moderate mengder riktig nok.En øl nå og da har jeg takk i vinter![]()
Jeg og. Men håper på litt tid til rødvin med svigermor etter at gutta er i seng![]()
NÅ blir'e skravling nå.Jepp.
Nå sovnet lillebror så nå er jeg klar![]()
Ble mest Skravlings med svigermorNÅ blir'e skravling nå.![]()
Holdt nå ut til langt på natt her inne da.Ble mest Skravlings med svigermor![]()
Veldig koselig.Hyggelig det da!![]()
Høres veldig flott ut!Viktig med gode besteforeldre rundt seg!