Liker ikke vaksiner

Rustad90

Glad i forumet
..dumme vaksinene skremmer skiiten ut av meg! Er såå redd hun skal få en reaksjon.. tenk om hun blir kjempesyk, eller dør? Og ja jeg vet jeg er overhysterisk men jeg er redd fordet... altså hun har d helt fint! Fikk en paracet og sovnet inntil meg i senga, nå ligger hun å sover så godt.. :)

..dumme vaksinene skremmer skiiten ut av meg! Er såå redd hun skal få en reaksjon.. tenk om hun blir kjempesyk, eller dør? Og ja jeg vet jeg er overhysterisk men jeg er redd fordet... altså hun har d helt fint! Fikk en paracet og sovnet inntil meg i senga, nå ligger hun å sover så godt.. :)

Tenk så mange babyer som vår vaksiner ;)
Det går kjempebra!!! :D Lillebror var litt varm før leggetid, men ikke skikkelig febervarm!

Ja jeg vet det men... liker det ikke.. :(
Skjønner det.
Lillebror reagerte veldig sist. PLutselig høy feber og skrek da vi var så vidt bort i stikkstedene.
Men jeg synes det var ok, da vi tross alt visste hvorfor han var "syk", og at det var kortvarig =)

OM de får en "farlig" reaksjon, type allergisk reaksjon, så får de det innen 20 minutter etter at den er satt! Derfor man skal vente på hs 20 min etter at sprøyta er satt ;) Feber o.l. er bare kroppen som bekjemper det viruset som er injisert, slik at kroppen blir immun mot den! :)

OM de får en "farlig" reaksjon, type allergisk reaksjon, så får de det innen 20 minutter etter at den er satt! Derfor man skal vente på hs 20 min etter at sprøyta er satt ;) Feber o.l. er bare kroppen som bekjemper det viruset som er injisert, slik at kroppen blir immun mot den! :)

Sikker? Er så redd for natta.. uff og jeg som aldri bekymrer meg for denna ungen egentlig.. men akkurat nå kjenner jeg veldig på den vonde klumpen i magen :(

Sikker? Er så redd for natta.. uff og jeg som aldri bekymrer meg for denna ungen egentlig.. men akkurat nå kjenner jeg veldig på den vonde klumpen i magen :(
HELT sikker! ;) Allergiske reaksjoner kommer umiddelbart! Feberen betyr bare at vaksina virker og at immunsystemet hennes gjør jobben sin! ;) Hermine har ALDRI hatt feber før denne vaksina, men sov så godt som aldri før da hun fikk paracet den kvelden :confused: Men jeg våkna like ofte hele natta og bekymra meg likevel, så det er helt normalt ;)

Ja jeg kommer nok ikke til å sove no særlig i natt.. dumme vaksiner :(

Vaksiner er ikke noe koselig, men allergisk reaksjon kommer innen 20 min etter sprøyten er satt, derfor man må vente 20 min på hs etter de har fått vaksiner. Skjønner godt du synes det er skummelt, men mild feber er ufarlig. Hu har det nok helt fint der hu ligger og sover:)

Hu fikk jo en paracet når a skulle legge seg.. var inne hos a nå akkurat og virker som a har d fint :) syns fremdeles d er teit at hu må ha vaksiner men... godt d er et halvt år til neste gang!! Tusen takk for at dere er so gode ♡

man kan jo velge å ikke vaksinere... men jeg synes tanken på at de skal få Tuberkulose, Stivkrampe, Kikhoste, Polio eller andre skumle sykdommer er verre enn eventuelle reaksjoner/bivirkninger av vaksinene :eek:

man kan jo velge å ikke vaksinere... men jeg synes tanken på at de skal få Tuberkulose, Stivkrampe, Kikhoste, Polio eller andre skumle sykdommer er verre enn eventuelle reaksjoner/bivirkninger av vaksinene :eek:

SIGNERER:) :thumleft

Jeg er helt enig med deg!! Men det er skummelt likevel.. :p

Ja, skjønner deg godt! Ikke noe gøy når man framprovoserer vondter hos de små :(

Vaksine er ikke noe gøy nei, Anette fikk ikke noe reaksjon første gang, men den på onsdag slo skikkelig ut :fucyc

Enda to uker til ny vaksine her, krysser fingrene for at det går like greit som første gang! :) Alltid litt spennende....

Enda to uker til ny vaksine her, krysser fingrene for at det går like greit som første gang! :) Alltid litt spennende....
Her gikk det mye bedre nå enn sist... Sist ikk han merkbart feber, veldig vondt i lårene og var utilpass. Ha var litt varm i natt og i formiddag, men ikke så ille at jeg har målt han eller merket det på humøret :)

Back
Topp