OMG.... hmmm.. swt smaker bloood...

Fysj....mennesket der er ikke ved sine fulle fem. Håper inderlig den dama fikk sparken, og ikke får jobbe i bgh mer.

Fy flate!!!! Når man ikke tror man kan bli sjokkert lengre, så dukker slike ting opp! Er det mulig!? hva med HIV smitte, hepatitt osv? Hadde dette skjedd i vår bhg hadde jeg klikka i vinkel! Denne dama bør få dette på vandelen sin og ikke få jobbe med barn igjen, både i bhg og skole!

Fy flate!!!! Når man ikke tror man kan bli sjokkert lengre, så dukker slike ting opp! Er det mulig!? hva med HIV smitte, hepatitt osv? Hadde dette skjedd i vår bhg hadde jeg klikka i vinkel! Denne dama bør få dette på vandelen sin og ikke få jobbe med barn igjen, både i bhg og skole!

Enig. Når en tror at en ikke kan bli sjokkert lenger.... MY GAAAAAD!!!!

Hadde klikket i vinkel jeg også... Bare å gjøre noe sånnt... Jeg hadde ikke villa at gutten min skulla ha sleika på mitt blod engang... Det er jo bare så motbydelig!!!!

Enig. Når en tror at en ikke kan bli sjokkert lenger.... MY GAAAAAD!!!!

Hadde klikket i vinkel jeg også... Bare å gjøre noe sånnt... Jeg hadde ikke villa at gutten min skulla ha sleika på mitt blod engang... Det er jo bare så motbydelig!!!!
Enig, det eneste blodet som er ok at man smaker på er sitt eget. Vi kan jo ha smitte i oss vi og som vi kan overføre til våre barn. Og så er det noe med hva slags signaler dette gir. Barn kan jo ikke skille mellom hvem det er greit å smake blodet til og hvem det ikke er det..

Så et program om seksuelle sykdommer (altså litt på sidelinja dette). Der det var en sykepleier (dette var i England) som fortalte om en pasient som fikk påvist HIv og måtte fortelle sine partnere om dette. H*n hadde hatt 150 partnere på de siste tre-seks månedene og de måtte alle informeres, noe de ikke greide for de fant ikke alle. Da kan man tenke seg at man kan føle seg trygg at man ikke ahr f.eks HIV, men dersom man har vært i kontakt seksuelt/blodoverføring/kontakt med blodet til noen som har vært utsatt for smitte så kan dette overføres på en slik måte som i denne barnehagen. Ok, sjansen er liten, men den er der.

Enig, det eneste blodet som er ok at man smaker på er sitt eget. Vi kan jo ha smitte i oss vi og som vi kan overføre til våre barn. Og så er det noe med hva slags signaler dette gir. Barn kan jo ikke skille mellom hvem det er greit å smake blodet til og hvem det ikke er det..

Så et program om seksuelle sykdommer (altså litt på sidelinja dette). Der det var en sykepleier (dette var i England) som fortalte om en pasient som fikk påvist HIv og måtte fortelle sine partnere om dette. H*n hadde hatt 150 partnere på de siste tre-seks månedene og de måtte alle informeres, noe de ikke greide for de fant ikke alle. Da kan man tenke seg at man kan føle seg trygg at man ikke ahr f.eks HIV, men dersom man har vært i kontakt seksuelt/blodoverføring/kontakt med blodet til noen som har vært utsatt for smitte så kan dette overføres på en slik måte som i denne barnehagen. Ok, sjansen er liten, men den er der.

Helt enig. Det er jo på en måte læren på hva som er greit og ikke...
Ja, selv om sjansen er liten så er den der... Og HIV, hepatitt B og C smittes ihvertfall igjennoom blod. Om barn kan fort ha sår her og der... *grøsse*

Huff, stakkars foreldre til disse barna... For et forferdelig sjokk å få høre om... Jeg hadde klikket i vinkel uansett smittefare eller ikke!!!!

Fysj,for ei sjuk dame....

Hadde dette skjedd i bhg til ungene så hadde jeg tvinga tryne hennes ned i dritt bleia på Danny,og fått henne til å smake!!

Gud bedre... Stabile mennesker da eller.. Kan ikke fatte og begripe hva i alle dager hun skulle vise blodet for i det hele tatt.. :p

Men en ting som også irriterer meg. Når babyverden la denne ut på facebook så var det ei dame som komenterte noe sånt som at det ikke var trygt og ha ungane i barnehagen, og at ho ikke skjønte at folk ikke hadde ungane hjemme - DET hadde ho.

Gud bedre... Stabile mennesker da eller.. Kan ikke fatte og begripe hva i alle dager hun skulle vise blodet for i det hele tatt.. :p

Men en ting som også irriterer meg. Når babyverden la denne ut på facebook så var det ei dame som komenterte noe sånt som at det ikke var trygt og ha ungane i barnehagen, og at ho ikke skjønte at folk ikke hadde ungane hjemme - DET hadde ho.
Det blir å ta for hardt i. Dette var en enkeltperson og absolutt ikke noe de som jobber i barnehager rundt om gjør til vanlig. Tror at de ulykker som skjer i barnehager godt kunne ha skjedd hjemme og at det er like trygt der som hjemme. Det viktigste er at man stoler på de som jobber der, og det er f´derfor slike mennesker som denne damen ikke brude jobbe i barnehage mer.

Det blir å ta for hardt i. Dette var en enkeltperson og absolutt ikke noe de som jobber i barnehager rundt om gjør til vanlig. Tror at de ulykker som skjer i barnehager godt kunne ha skjedd hjemme og at det er like trygt der som hjemme. Det viktigste er at man stoler på de som jobber der, og det er f´derfor slike mennesker som denne damen ikke brude jobbe i barnehage mer.

Ja, og dessuten, der er virkelig ikke alle som har mulighet til og gå hjemme med barna. De aller fleste er avhengi av to inntekter og da blir det nødvendig og ha barnet i barnehage.
Men at de kanskje burde undersøke litt før de setter gudoghverman til og jobbe i barnehage - deeet syns jeg.

Lønningene til barnehageansatte, og særlig assistenter, bør gå opp slik at det blir et attraktivt yrke. Det er altfor mange ufaglærte og folk som tenker "ja, ja, jeg kan alltids få meg jobb i bhg" som jobber som vikarer.

Tror ikke det er bra for de aller fleste barn å gå hjemme med mor eller far frem til skolealder. De vil i de fleste sammnehenger ligge etter sosialt og faglig i 1. klasse. I bhg får alle maxibarn undervisning det siste året i bhg og noen kan lære å lese allerede i 5 årsalder. Og når det gjelder det sosiale vil de kunne slite med å komme seg inn i grupper som kanskje allerede ble dannet i bhg, samt at de ikke har lært det sosiale samspillet man lærer i bhg, de uskrevne reglene barn har mellom seg.

Jeg har virkelig troen på bhg, og det skal mye til før jeg kommer til å gå hjemme med mine barn. Men de trenger nødvendigvis ikke være der 7.30-16.30 hver dag! Vi hentet tidlig og leverte sent så mye som mulig da han var mindre, men nå vil han ikke hjem :)

Back
Topp