Da må du jo spise skjønne degJa, hva snakker vi om??Lillegutt sover litt, sambo kommer snart hjem fra jobb og jeg er sulten
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du jo spise skjønne degJa, hva snakker vi om??Lillegutt sover litt, sambo kommer snart hjem fra jobb og jeg er sulten
![]()
Bare noen møter i forbindelse med huset..jeg har fått med meg at du er borte, men ikke hvor du er!![]()
Går fint, tar det en annen dagOkda! Dumt dere ikke rekker det:/
Går fint, tar det en annen dagOkda! Dumt dere ikke rekker det:/
Så bra! Og flaks hun ble tett da dere var der. Samme skjedde jo her. Håper ventolinen hjelperKom i fra fastlegen nå, og blei endelig tatt på alvor. Har bare vært hos vikarer. Var der for diare, men mens ho blei undersøkt så ble ho tett, så nå skal jeg hente resepten på ventoline etterpå. Kom inn en med brystsmerter som måtte prioriteres. Fikk ny time til videre oppfølging om to uker.
Det er braGår fint, tar det en annen dag![]()
Jeg bare titter innom før jeg skal dusjeHei igjen jenter! Er det noe liv her?
Jeg bare titter innom før jeg skal dusje![]()
Min har også akkurat sovna, men jeg lukter høggNei, nei!! Du må ikke gå fra meg!! Nå har jo akkurat snuppa sovna![]()
Min har også akkurat sovna, men jeg lukter høgg![]()
OK!Jeg også... Skal vi løpe i dusjen begge to da! Og se hvem som er raskest?
Jeg må bare spise ferdig knekkebrødet og yoghurten min først![]()
wææææ det er jo nu!!OK!Kl. 14.30 dusjer vi!
Så bra! Og flaks hun ble tett da dere var der. Samme skjedde jo her. Håper ventolinen hjelper
Fått flutide og eller? For den hjelper her sånn at hun slipper mye ventoline.
Jepp, og jeg har dusjet!wææææ det er jo nu!!
Jepp, og jeg har dusjet!
Til og med barbert leggene, så ut som en ape
Men ikke kledd på meg enda, skal jeg gjøre nu![]()
Sitter fortsatt med bløtt hår jeg da, så du er nok kjappere enn meg likevelHerregud så kjapp du er!! Nå er jeg ferdig! Har dusja, føna håret, retta det og kledd på meg! Phuuu..
Sitter fortsatt med bløtt hår jeg da, så du er nok kjappere enn meg likevel![]()

Du vant, gratulerer! Hvordan føles det?yey!!!!![]()