Man kjenner jo ungene sine best selv så da er det fortvilende når man vet det er unormalt og legene sier noe annet.
Ja, føler at vi har blitt dømt så fort vi har sagt vi har ei i bhg. Da er alltid svaret barnehagevirus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kjenner jo ungene sine best selv så da er det fortvilende når man vet det er unormalt og legene sier noe annet.
Det tror jeg påNå har jeg og eldste støvsugd og vasket alle gulver, minste satt i ergoen. Gud så mye fortere og lettere det hadde vært om jeg hadde gjort det helt alene![]()
Hihi, måtte ta det mens små var bittelitt samarbeidsvilligeDet tror jeg påHer er alt på vent da gubben ligger å drar seg
![]()
Kanskje jeg må hive lillegutt i meitaien på ryggen så jeg får gjort litt her ogsåHihi, måtte ta det mens små var bittelitt samarbeidsvillige![]()
PKanskje jeg må hive lillegutt i meitaien på ryggen så jeg får gjort litt her også![]()
på god vei i hvert fall daPuh, nå har jeg vasket så mye at fingrene ser ut som rosiner... Og fortsatt mye igjen...
på god vei i hvert fall da![]()
Blir tungt på framsiden med bæring nå. Liker best å bære i sjal på magenP
Kjekkere på ryggen enn på magen sikkert ja. Hadde han på magen, slet litt når jeg skulle dyppe kluten i bøtta![]()
Har vært i møte med elektrikeren vår..Har ikke fått med meg hvor du skal i dag?![]()
Hehe..det var hans tur i natt!Ja da er det vel han som har fått ale timene utdelt i natt![]()
Aner ikke..Hei jenter! Har ikke vært her på lenge jeg! Hva snakker vi om?![]()
Aner ikke..Kom nettopp inn selv..
Har fortsatt ikke kommet hjem ennå, men hadde abstinenser..![]()
Okda! Dumt dere ikke rekker det:/Har vært i møte med elektrikeren vår..![]()
Skulle kjøpe flis også, men det rekker vi ikke...![]()
Helt klartJa, det er sant! Får fokusere på det positive![]()
Der sa du noe, har jo sjal og jegBlir tungt på framsiden med bæring nå. Liker best å bære i sjal på magen![]()