Hva skjer i helgen??

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Her er det bare avslapping på høyt plan. Er meldt veldig bra vær da, så blir nok noen gåturer og sykkelturer med vesla.

Kanskje det blir litt skolearbeid her også om jeg får ånden over meg :p

Hva skal dere da?? :):)

I kveld skal jeg på ost og vin kveld..., vi er 3 gravide og to som ikke er det så blir vel mere brus og ost kveld.. :P

Imorgen skal vi nok bare kose oss hjemme sammen, kjenner jeg har lyst å ta en tur på plantasjen å handle inn litt påskeliljer og vår blomster. Er skikkelig deilig vår i Bergen no...

På søndag skal vi i bursdag til minsten sin oldemor. Jeg har ikke bestemt meg helt for om jeg orker være med enda, er så utrolig slitsomt for hele meg å være i besøk..

I kveld skal jeg på ost og vin kveld..., vi er 3 gravide og to som ikke er det så blir vel mere brus og ost kveld.. :p

Imorgen skal vi nok bare kose oss hjemme sammen, kjenner jeg har lyst å ta en tur på plantasjen å handle inn litt påskeliljer og vår blomster. Er skikkelig deilig vår i Bergen no...

På søndag skal vi i bursdag til minsten sin oldemor. Jeg har ikke bestemt meg helt for om jeg orker være med enda, er så utrolig slitsomt for hele meg å være i besøk..

MMMM- ost..Blir nå deilig med et glass vin i sommer, kjenner jeg! :D

Bergensværet er nydelig. Skikkelig vårfølelse nå. Jeg har allerede fått på plass noen påskeliljer :)

MMMM- ost..Blir nå deilig med et glass vin i sommer, kjenner jeg! :D

Bergensværet er nydelig. Skikkelig vårfølelse nå. Jeg har allerede fått på plass noen påskeliljer :)
Liker faktisk ikke vin.... Men kjenner jeg gleder meg sykt til grill mat og iskald pærecider i glass med isbiter og sugerør..... *sleve*sleve*

Har vert inne med sjukingen min jeg så bare fått nytt vårsola innenfra.... :( Satser på idag å sette meg ut litt i solveggen., bare så utrolig kjedelig at når sola kommer slik så tenker jeg på kaffe og røyk i solsteiken.... Blæææææ...... Angrer så på at jeg var så dum å begynne å røyke i ungdommen.... :crybaby2

Her blir det også avslapping på høyt nivå:) Skal i bursdag på søndag, det er det eneste:)

Her blir de også avslapping :) regner med at storesøster skal noen timer til svigers på lørdag fomiddag og så har vi avalt playdate med bestevenninna hennes på søndag.. Forhåpentligvis inviterer svigermor til middag på søndag :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Helgen ja. Den starter med seinvakt i dag, seinvakt i morgen, tidligvakt søndag og avsluttes hos mine foreldre. For min far fyller 60:) og så gleder eg meg til å "henge" her med dere masse :D

Helgen ja. Den starter med seinvakt i dag, seinvakt i morgen, tidligvakt søndag og avsluttes hos mine foreldre. For min far fyller 60:) og så gleder eg meg til å "henge" her med dere masse :D
Høres slitsomt ut med sein, sein og så tidlig.... Hva jobber du med???

Høres slitsomt ut med sein, sein og så tidlig.... Hva jobber du med???
Eg HATER det men no når eg er gravid har eg fått 15:30 til 20:00 istedet for 14:30 til 21:30 og 8 til 13:30 i stedet for 7.30 til 14:30.. hjelper VELDIG:D eg jobber på sjukeheim;)

Eg HATER det men no når eg er gravid har eg fått 15:30 til 20:00 istedet for 14:30 til 21:30 og 8 til 13:30 i stedet for 7.30 til 14:30.. hjelper VELDIG:D eg jobber på sjukeheim;)
Bra du har fått litt tilrettelegging... God arbeidshelg til deg..

Her blir det at mannen skal snekre litt , mens jeg går igjennom å vasker babytøy :) kjøpte noen ullbodyer på Cubus i dag. Vet ikke om dem er noe gode, men var fine :)

Her så skal vi kose oss glugg ;) I kveld er det Taco med min lille familie. Og i morgen skal vi til ei venninne, som har en sønn som er på dagen, like gammel som Mina. Pluss at vi skal innom svigermor som kommer hjem fra england i dag, og middag hos de på søndag. deilig med helg.
pluss at i morgen er jeg 31uker på vei :D:D:D

Her så skal vi kose oss glugg ;) I kveld er det Taco med min lille familie. Og i morgen skal vi til ei venninne, som har en sønn som er på dagen, like gammel som Mina. Pluss at vi skal innom svigermor som kommer hjem fra england i dag, og middag hos de på søndag. deilig med helg.
pluss at i morgen er jeg 31uker på vei :D:D:D
Hørtes ut som en skikkelig koselig helg :)

Her skal det ikke gjøres stort. Siden det er fredag er det den obligatoriske taco'n, idol og senkveld.
Og som den sportsidioten jeg er så elsker jeg å se sport på tvn i helgene, men i morgen lurer jeg på om jeg skal ovetale samboer til å reise til Åre for å spise lunsj :) Kjekt å gjøre noe annet :)

I dag har vi kost oss med wok, is og barbiefilmer :) Venter spent på hva morgendagen har å by på!

Har handla inn til pølsegrilling, så håper på en russletur eller grilling i hagen på søndag :)

Skal kose oss og slappe av, endelig frihelg!
På søndag skal vi til Holmenkollen da vesla skal gå på ski, barnas Holmenkolldag :)

Bare avslapping etter beordring fra lege og jordmor i dag :) Ingen spesielle planer, så det går fint. Skal i 1års dag til tantegutten min på søndag eneste :)

Back
Topp