Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I kveld skal jeg på ost og vin kveld..., vi er 3 gravide og to som ikke er det så blir vel mere brus og ost kveld..
Imorgen skal vi nok bare kose oss hjemme sammen, kjenner jeg har lyst å ta en tur på plantasjen å handle inn litt påskeliljer og vår blomster. Er skikkelig deilig vår i Bergen no...
På søndag skal vi i bursdag til minsten sin oldemor. Jeg har ikke bestemt meg helt for om jeg orker være med enda, er så utrolig slitsomt for hele meg å være i besøk..
Liker faktisk ikke vin.... Men kjenner jeg gleder meg sykt til grill mat og iskald pærecider i glass med isbiter og sugerør..... *sleve*sleve*MMMM- ost..Blir nå deilig med et glass vin i sommer, kjenner jeg!
Bergensværet er nydelig. Skikkelig vårfølelse nå. Jeg har allerede fått på plass noen påskeliljer![]()

Høres slitsomt ut med sein, sein og så tidlig.... Hva jobber du med???Helgen ja. Den starter med seinvakt i dag, seinvakt i morgen, tidligvakt søndag og avsluttes hos mine foreldre. For min far fyller 60og så gleder eg meg til å "henge" her med dere masse
![]()
Eg HATER det men no når eg er gravid har eg fått 15:30 til 20:00 istedet for 14:30 til 21:30 og 8 til 13:30 i stedet for 7.30 til 14:30.. hjelper VELDIGHøres slitsomt ut med sein, sein og så tidlig.... Hva jobber du med???
Bra du har fått litt tilrettelegging... God arbeidshelg til deg..Eg HATER det men no når eg er gravid har eg fått 15:30 til 20:00 istedet for 14:30 til 21:30 og 8 til 13:30 i stedet for 7.30 til 14:30.. hjelper VELDIGeg jobber på sjukeheim
![]()
Hørtes ut som en skikkelig koselig helgHer så skal vi kose oss gluggI kveld er det Taco med min lille familie. Og i morgen skal vi til ei venninne, som har en sønn som er på dagen, like gammel som Mina. Pluss at vi skal innom svigermor som kommer hjem fra england i dag, og middag hos de på søndag. deilig med helg.
pluss at i morgen er jeg 31uker på vei![]()
Det tror jeg absolutt at det blirHørtes ut som en skikkelig koselig helg![]()
Veldig glad for detBra du har fått litt tilrettelegging... God arbeidshelg til deg..