Skravletråd 8.Mars.

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
What's up jenter?

Jeg skal prøve å vaske badet. Noe må jeg jo gjøre siden jeg er stuck her.
Gubben har bursdag imorgen, og er blakke. Hva kan jeg finne på da tru?

Jeg skal vaske litt klær og rydde litt, kanskje begynne og bake litt:) ellers så er det ikke så mye jeg kan gjøre før mannen kommer hjem:/ da skal vi begynne og legge gulv:)

Skal strax levere snuppe i bhg, og da blir det handling til helgen:)

What's up jenter?

Jeg skal prøve å vaske badet. Noe må jeg jo gjøre siden jeg er stuck her.
Gubben har bursdag imorgen, og er blakke. Hva kan jeg finne på da tru?
En koselig feiring med bare dere:) lillemor kan male han et bilde eller lage noe til han:) det smelter ett pappa hjerte:)

Æsj, her er det bae klaging på meg i dag.

Ikke er kommoden satt opp enda =Klær i hele stua
Vondt i bekkenet etter all den styringa denne uka, så AUA Der.
Fikk se strøm regninga på nettet =4824
Ååå, Får ikke tak i noen som kan hjelpe. ÆSJ!

Jeg skal besøke jobben i dag =) Det blir så koselig =) Ellers er det litt hjemme som burde vært gjort også gitt =P Men men.. I kveld skal jeg og samboer'n kose oss på sofa'n med deilig mat og film!! Liker helg!! =)

Stemmer, er helg nå ja. :p Gratulerer med kvinnedagen da damer :) Godt jeg har fb så jeg får med meg slike ting. :p

Æsj, her er det bae klaging på meg i dag.

Ikke er kommoden satt opp enda =Klær i hele stua
Vondt i bekkenet etter all den styringa denne uka, så AUA Der.
Fikk se strøm regninga på nettet =4824
Ååå, Får ikke tak i noen som kan hjelpe. ÆSJ!

Så mye i strøm regning??? Å dæven altså! :( har selv på rundt 1800,synes det er mer enn nok!
Skulle ha vært i nærheten så skulle jeg ha hjulpet deg!

Idag skal jeg brette de små dukkeklærne og finne ut hvor de skal være :p og rydde huset til helgen :)

Stemmer, er helg nå ja. :p Gratulerer med kvinnedagen da damer :) Godt jeg har fb så jeg får med meg slike ting. :p
Samboern som gjorde meg oppmerksom på at det er helg i dag også =P Blir jo helt døgnvill av å gå hjemme =P
Gratulerer med kvinnedag ja!

Nå skal jeg prøve å få vasket huset:) jeg skal jobbe i hele helgen, så ser ikke for meg at noe skal bli gjort her om jeg ikke gjør det nå;) gubben har nemlig angst for ALT som heter husarbeid..

Så mye i strøm regning??? Å dæven altså! :( har selv på rundt 1800,synes det er mer enn nok!
Skulle ha vært i nærheten så skulle jeg ha hjulpet deg!

ja heeelt utrolig. brukt 5600 kwh på 2 mnd. må jo værefeil et sted men har undersøkt flere ganger.

Så skal se om det er noe billigere selskap som finnes :P

Nå har vi spotpris fra Fortum

ja heeelt utrolig. brukt 5600 kwh på 2 mnd. må jo værefeil et sted men har undersøkt flere ganger.

Så skal se om det er noe billigere selskap som finnes :P

Nå har vi spotpris fra Fortum

Vår var på 5600 sist gang. Med nettleien da.

Vår er på så mye ca hver gang. Skjønner ikke hvordan det er mulig. :s

Nei det er helt utrolig. Men som jeg tenker at, så lenge det også er INKL Nettleia så er det jo på en måte LITT greit.

Hadde vært verre om den kom ved siden av.
Men heldigvis så kan vi jo dele opp om vi trenger det. tror vi har gjort det 1 gang jeg. men da har vi betalt den store delen først å den lille mnd etter. å det har gått fint.

Bare at vi må ut med 2700 kr i forskudd til bhg neste mnd, å så blir det 2600 hver mnd fremover etter det. i tilegg til alt annet :/

Jeg har en ladning muffins i ovnen. Med pistasje is i røra. Har dere trua? :p

Back
Topp