SNNNNAAART......

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
fødeavdelingen. :) Lurer veldig på hva som skjer i dag.

Jeg sitter klar.. Hehe.. Snakket med arbeidsgiver tidligere i uken ang. besøk i dag.. Da sa jeg at jeg ikke kunne komme før i 11 tiden.. måtte jo få med meg fødeavdelingen først =P

Jeg sitter klar.. Hehe.. Snakket med arbeidsgiver tidligere i uken ang. besøk i dag.. Da sa jeg at jeg ikke kunne komme før i 11 tiden.. måtte jo få med meg fødeavdelingen først =P
Hahaha....så bra! Ja, må få med seg den :)

Ååå.. jeg likte ikke den sykebilen på starten der =/

Fikk ikke med meg den jeg. Men er det noen som kommer til å sloss der?

I dag også?? Hmm.. blir spennende å se =)

Ja, var et klipp i begynnelsen der det var ei som dro til ei anna så det ut som.

Nej det vàr de som sloss sist;)

Men gu tårene triller allede her for den lille jenta og foreldrene...

huff.. Hvorfor tar folk med seg slike folk på føden??

Nej det vàr de som sloss sist;)

Men gu tårene triller allede her for den lille jenta og foreldrene...
Det er da enda bra da....hehe. Jaaa....jeg klarer ikke å se på babyer da, uten å at tårene triller.

Så morsomt det skulle være å sette i kateter å tisse gjennom det da :P

Jeg har kommet meg hjem! Nå benker jeg meg sammen med dere :-)

I slike situasjoner ser jeg fordelen av å ha fler på føden! Hvis samboern min hadde måtte reise til et annet sykehus med vår nyfødte gutt, er jeg rimelig sikker på at jeg måtte hatt noen andre hos meg fram til jeg kunne sendes etter!

Storesøstra mi var veldig glad for at mamma var med da hun fødte seks uker for tidlig og sambo ble borte i fire timer sammen med legene/barnet før han kunne komme opp og fortelle at alt hadde gått bra.. Blæ.. Sånt er nervepirrende..

Back
Topp