Augustjentenes hobbytråd

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Her kan vi som driver med håndarbeid dele bilder av kreasjoner, spørre om råd og prate om håndarbeid. :)
 
Supert, kommer bilde snart ;)
 
Gleder meg. Jeg holder fremdeles på å strikke en dress i str 6 mnd som sikkert ikke passer når dne er ferdig. Begynte når jeg gikk gravid. :(Har bare igjen knappestolpene. Går så treigt, da jeg aldri tar meg tid. :(
 
ImageUploadedByBV Forum1362683580.112939.jpg
ImageUploadedByBV Forum1362683589.376795.jpg
ImageUploadedByBV Forum1362683602.858149.jpg
ImageUploadedByBV Forum1362683615.698849.jpg
ImageUploadedByBV Forum1362683626.000038.jpg

Jobber med en liten overraske til noen som fortjener det! :D
 
Ååååh, hva er det du lager? Så spennende ut :p
 
Et egg med en koselig beskjed i! :)
 
Jeg burde kanskje tatt en trådfest før jeg la ut bilde, men det er sååå kjedelig :p
IMG_1198.JPG

Her er ei pixielue og tre par rillestrikkede nøstebarnvotter.
 
Så flink du er, Bodilmor :)
 
Flinkinga begge to. Vi må få se det ferdige resultatet mrria.
 
Uten ønskelisten da! Kjedelig å ha det sånn... Kjekkere om "reglene" var at man skal lage noe selv :) I stedet for en pris og ønskeliste.
 
Ja. Ønskelisten er dum. ;)
 
Jeg burde kanskje tatt en trådfest før jeg la ut bilde, men det er sååå kjedelig :p
Vis vedlegget 7154

Her er ei pixielue og tre par rillestrikkede nøstebarnvotter.


Trådfesting er det verste jeg vet. :p Lua og vottene var knallfine. Bruker du nøstebarngarn også, eller bare oppskrift derfra?
 
denne gangen var det bare oppskrift derfra, har endel garn fra statene som egner seg så bruker det først.
Må få litt kontroll på de 20+ kg med garn jeg har liggende.
 
denne gangen var det bare oppskrift derfra, har endel garn fra statene som egner seg så bruker det først.
Må få litt kontroll på de 20+ kg med garn jeg har liggende.

Oj! Du har så du klarer deg med andre ord ;)
 
Ja, jeg skulle klare meg en stund hehe, ifjor strikket jeg bare 6 kg, og hittil i år ser det heller labert ut, meen..
 
"bare" 6 kg, garn veier jo ikke akkurat kjempemye, så tipper det er en del :p
 
Back
Topp