det håper jeg da inderlig!Hihi, det blir nok uansett bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det håper jeg da inderlig!Hihi, det blir nok uansett bra![]()
Ja, men de kommer på en god 2.plassHehe... Det må man få med seg! Er jo verdens herligste gjeng! Utenom oss daHehe...
Oi, så spennende da!Ble heftet igjenMen nå var det min vikar på jobben som skal lage vaktplan for april og hun lurte på om jeg kunne jobbe litt ekstra pga ferie. Tok på meg en dag til så blir rart når planen er klar i neste uke
![]()
Gå tur er deiligDeilig med gåtur dabiltur og igrunn, jeg elsker og kjøre bil
![]()
Jeg kjører bil for å kose megGå tur er deiligkjøre bil er bare greit
kjører ikke tur for å kose meg, kun for å komme fra a til b
![]()
Alene da? Hmm! Kan kanske være noe om jeg er fryktlig sur og trenger fredJeg kjører bil for å kose meg
Uten barn da, ikke så veldig kos dersom de ikke sover![]()
Ja, bør prøves. Skru på musikk og kjør en tur. Veldig avslappendeAlene da? Hmm! Kan kanske være noe om jeg er fryktlig sur og trenger fred![]()
Hva for noe spennende har du gjort i dag da?Kommet tilbake etter å ha vært ute i hele dag.
Hei og velkommen inn i varmen!Kommet tilbake etter å ha vært ute i hele dag.
Hehe...helt enig!Jeg kjører bil for å kose meg
Uten barn da, ikke så veldig kos dersom de ikke sover![]()
Får gjøre det neste gang jeg er irritertJa, bør prøves. Skru på musikk og kjør en tur. Veldig avslappendeMå være alene ja
![]()
Ja, det må duFår gjøre det neste gang jeg er irritert![]()
Varme farger/toner om det kommer inn lite sollys og kalde farger/toner om det kommer inn mye. Det så jeg på et interiør program om det kan være til hjelp.Ingen!!! Klarer ikke bestemme meg, og nå begynner det å haste!
Så imorgen må jeg bare ta de jeg liker best og ferdig med det!![]()
Ja, veldig gøy, men blir litt småstresset av det..Er jo midt i krigen!!!
![]()
Må? Du er så streng!!Ja, det må du![]()
Jeg vet, må være litt streng dersom folk skal høre på megMå? Du er så streng!!![]()