Termingruppekonkurranse: Quoting

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Hei,

da jeg har mottatt spørsmål vil jeg gjerne prøve å spesifisere enda bedre. :)

Dere kan legge flere innlegg etter hverandre i trådene hvis det er for å svare ulike brukere, altså at dere quoter en og en bruker og svarer. Dette vil vi ikke se på som juks.

Ja med mindre det finne en "quote flere samtidig"-knapp vil jo det være helt naturlig!

Har quota flere ganger på rad og lurt på om det var lov..:)

Får man ekstra poeng for det da? Visst ikke så burde det ihvertfall ikke spille noen rolle. Det blir uoversiktelig om man ikke kan quote når alle snakker samtidig syns jeg. Rekker ofte å svare litt men ikke på alt på en gang..

Jeg svarer jo mange samtidig og da blir det jo endel sitater etter hverandre, men har ærlig talt ikke brydd meg om det teller med eller ikke:p

Bra det da, om ikke hadde det hele blitt veldig komplisert, da tror jeg ikke jeg hadde orket på det hehe:-)

Ja med mindre det finne en "quote flere samtidig"-knapp vil jo det være helt naturlig!

hei je hører ikke hjemme her, men kan svare deg på dette :)

Du kan quote en og svare på det, trykke deg ned på neste linje og gå til det neste innlegget du vil svare på å trykke på svar på den oxo, så kommer det opp en ny quote i tråden du allerede skriver i... :)

hei je hører ikke hjemme her, men kan svare deg på dette :)

Du kan quote en og svare på det, trykke deg ned på neste linje og gå til det neste innlegget du vil svare på å trykke på svar på den oxo, så kommer det opp en ny quote i tråden du allerede skriver i... :)
Hørtes komplisert ut, men det tar kanskje ikke så mye lenger tid.

HAHAHAH! Jeg fikk til! :p

HAHAHAH! Jeg fikk til! :p
Du er flink! =)
Må andre forum kan jeg først trykke på alle jeg vil quote, så kommer alt opp i innlegget, så kan jeg fylle inn det jeg vill under hver quoting!

Du er flink! =)
Må andre forum kan jeg først trykke på alle jeg vil quote, så kommer alt opp i innlegget, så kan jeg fylle inn det jeg vill under hver quoting!
DEN forsto ikke jeg! :p

DEN forsto ikke jeg! :p

Hehe. Prøver på nytt.
Jeg trykker på alle de innleggene jeg vil quote først (på en quote fler-knapp), så dukker de opp i feltet hvor man skriver innlegg, etterhverandre i den rekkefølgen jeg trykket på de.
Så kan jeg skrive i mellom, og svare på hver enkelt quote!

Hehe. Prøver på nytt.
Jeg trykker på alle de innleggene jeg vil quote først (på en quote fler-knapp), så dukker de opp i feltet hvor man skriver innlegg, etterhverandre i den rekkefølgen jeg trykket på de.
Så kan jeg skrive i mellom, og svare på hver enkelt quote!
Sånn er det her også.:)

Back
Topp