Hehe...lille rakkerjenta!Så herlig da!
Her liker vi best å le mens hun gjør noe hun VET hun ikke har lov til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...lille rakkerjenta!Så herlig da!
Her liker vi best å le mens hun gjør noe hun VET hun ikke har lov til![]()
Vet mannen skal på håndballkamp med datteren sin, så da blir jeg hjemme alene med gutta..Ingen foreløpige. Men vi prøver alltid og finne på noe sammen som familie når helgen kommer
Planer der da?
Det tror jeg blir null problemDa skal vi nok klare å skravle oss litt opp etterhvert!![]()
jups! Hun fant vist ut at siden begge hennes foreldre var snille søte småbarn så må hun være rakkerjenteHehe...lille rakkerjenta!![]()
Tror de fleste tar det litt med roOj!! Her inne var det stille!Klarer ikke. 2000 hvis vi ikke skriver jenter
![]()
Oj!! Her inne var det stille!Klarer ikke. 2000 hvis vi ikke skriver jenter
![]()
Hehe, vi reiser bort nå. Men jeg skal prøve å dukke opp en tur i kveldTror de fleste tar det litt med roHer koser Tristan seg med pannekaker
Han blir aldri ferdig
![]()
Ja, vi må jo prøve å nå detEr der målet? Hadde jeg ikke fått med meg! Men det må vi få tilJeg ser på Home and Away mens lillegutt leker litt for seg selv! Varer vel ikke lenge før jeg må underholde han eller trøste han!
Jeg har tid etter kl 20.30..
men imorgen blir jeg borte mye på dagtid..![]()
JeppNår alle er tilbake for fullt så klarer vi det LETT!!![]()
Ikke jeg hellerBare ta til deg rosen du! Jeg har jo ikke vært her siden i dag tidlig![]()
Vi skal i møte med elektrikker og så kjøpe fliser til to bad..Hvor skal du i morgen da? Har vel ikke tid til å være helt borte![]()
Det må du gjøreHehe, vi reiser bort nå. Men jeg skal prøve å dukke opp en tur i kveld![]()
Vi skal i møte med elektrikker og så kjøpe fliser til to bad..Håper på å bli fort ferdig!
Hei på deg!Heiheiititter litt
![]()