Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere har vært kjempe flinke i dagIiiih!! Nå er det jo bare 100 innlegg til målet er nådd!!supert!!
Her er det bånn gass!Huff sikkelig daff jeg nå!
Heldigvis sover snuppa fortsatt![]()
Jeg har ikke væært såååå aktiv i dagDere har vært kjempe flinke i dag![]()
Da må vi jo sette hos høyere mål!!Iiiih!! Nå er det jo bare 100 innlegg til målet er nådd!!supert!!
Vi tar 1000 tilDa må vi jo sette hos høyere mål!!![]()
Høres bra ut!Vi tar 1000 til![]()
Ja må nesten detDa må vi jo sette hos høyere mål!!![]()
Når alle er tilbake for fullt så klarer vi det LETT!!Ja må nesten detvi klarer nok 3000
![]()
Ja sant!Høres bra ut!![]()
Oi, det har ikke hun her gjort på en stund, men hadde hvert deilig for tror hun hadde hvert i bedre humør daHer er det bånn gass!
Lillegutt sov 3 (!!!) timer tidligere i dag!
Ja, det hjelper på humøret!Oi, det har ikke hun her gjort på en stund, men hadde hvert deilig for tror hun hadde hvert i bedre humør da![]()
Bare ta til deg rosen du! Jeg har jo ikke vært her siden i dag tidligJeg har ikke væært såååå aktiv i dag![]()
Jeg har tid etter kl 20.30..Ja sant!Gubben har booket seg inn på golfsimulatoren i kveld og
Så jeg har kvelden for meg selv
![]()
3 timer!!! Det var myeHer er det bånn gass!
Lillegutt sov 3 (!!!) timer tidligere i dag!
vet ikke når jeg kommer innJeg har tid etter kl 20.30..
men imorgen blir jeg borte mye på dagtid..![]()
Så herlig da!Ja, det hjelper på humøret!
Han holder på å le seg ihjel uansett hva jeg gjør![]()
Ingen foreløpige. Men vi prøver alltid og finne på noe sammen som familie når helgen kommerBlir deilig!
Planer i helgen?
Det hender han slår til!3 timer!!! Det var myeHer var det bare 40 minutter på morran, men har blitt snart 1,5 time ute i vogna
![]()
Da skal vi nok klare å skravle oss litt opp etterhvert!vet ikke når jeg kommer innMå få lagt barne,og liker å rydde huset FØR jeg ta kveld
Har ingen planer i morga heller...