Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde hvert her ved første konkurransen hadde dere også sett mye rart!Det har jeg skjønt!![]()
Ta deg av de små du!Bah, de små er virkelig ikke så samarbeidsvillige. Derfor jeg er litt vekk og ikke for noe annet![]()
ta deg en god pause så kommer den tilbakeTa deg av de små du!
Jeg har fortsatt ikke fått skrivelysten tilbake, så skal kose litt med lillegutt..![]()
Greit med en liten pause, merker stemningen er litt mer laber her og nå. Men det kommer vel litt av små som maser ogTa deg av de små du!
Jeg har fortsatt ikke fått skrivelysten tilbake, så skal kose litt med lillegutt..![]()
Titter innom en gang i blant da!ta deg en god pause så kommer den tilbake![]()
Håper det tar seg opp senere i dag..Greit med en liten pause, merker stemningen er litt mer laber her og nå. Men det kommer vel litt av små som maser og
Kos deg med lillegutt, hyggelig med kosestunder![]()
hehe ja man blir jo litt avhengig her inneTitter innom en gang i blant da!![]()
Avhengig er bare forbokstavenhehe ja man blir jo litt avhengig her inneDET vet jeg ALT om
![]()
Ja heldigvis har vi alltid greid å være flinke der selv i krigs tiderAvhengig er bare forbokstavenMen hadde nok ikke orket å brukt så mye tid her inne,hadde det ikke vært for den gode stemningen
![]()
Ja det synest jegJa heldigvis har vi alltid greid å være flinke der selv i krigs tider![]()
Ja, det gjør det nokHåper det tar seg opp senere i dag..![]()
Er jo normalt overalt med uenigheter, men syns de har blitt løst veldig fort og greitJa det synest jegAt vi har hatt noen uenigheter,JA. Men skal godt gjørest å kommen unna noen
![]()
Helt enig med degEr jo normalt overalt med uenigheter, men syns de har blitt løst veldig fort og greit![]()
Hahahehe ja man blir jo litt avhengig her inneDET vet jeg ALT om
![]()
hehe ja gjør nok detHahaDu kjenner deg nok igjen, ja!
Blir deilig!Nå er det snart helg!
Skal bli godt![]()