God Morgen snupper !!!

He he,det er kjipt..
Jeg bretta masse tøy om mandagen,men vaska også 3 maskiner med klær samme dag så det gikk liksom opp i opp.
men ikke snakk om at jeg bretter tøy i dag. Ligger på sofaen og vurderer om jeg egentlig orker å dra på jobb.
Er ikke før halv 3,men jeg kjenner forkjølelsen tar meg mer og mer. Tung i hodet og kroppen. Influensa kan det da ikke være for jeg fikk vaksinert meg til slutt.
Men det føles faktisk som en begynnende influensa :(
Jeg er vaksinert, og sykemeldt med influensa... :P

Nei,ikke si det da.. herregud,det er visstnok 3 forskjellige influensavirus denne sesongen,og vaksina skulle ta seg av alle.. har vi fått et fjerde virus da eller?
Kanskje? :P Er vel ikke noe garanti heller om man tar vaksina, men jeg tror kanskje jeg hadde vært i enda verre form uten vaksina.. :)

Kanskje? :P Er vel ikke noe garanti heller om man tar vaksina, men jeg tror kanskje jeg hadde vært i enda verre form uten vaksina.. :)

Nei det er sant. Er vel størst sannsynlighet for å bli immun,men om man ikke blir det så blir ikke influensaen like kraftig om man får den.

Jeg kan dessverre ikke krige så mye idag! Har en oppgave jeg må arbeide med :( !!

Nei skal ikke ha epidural!:) klarte meg uten noe sist og satser på å klare det denne gangen også:)

Heldig du da i så fall :)
Hadde jeg visst at jeg ikke ble dårlig av lystgass hadde jeg tatt det først.
Klarte meg helt fint de første 5-7 timene. Pustet meg gjennom riene og fikk litt pause innimellom. Men så plutselig var det som om noen skrudde på en bryter. Plutselig var det 10 ganger verre,og jeg klarte ikke å puste meg gjennom det fordi det var så vondt at jeg gråt,og da klarte jeg ikke å puste ordentlig.
Var sikker på at jeg kom til å bli kvalm av lystgass så det ville jeg ikke ha. Hadde allerede vært kvalm hele svangerskapet :confused:
Men epiduralen virka jo ikke allikevel så jeg måtte prøve lystgassen,og jeg ble jo ikke kvalm!
Selv etter mange timer kunne jeg fint stå på knærne i senga for å hjelpe lille litt lenger ned. Var ikke så mye effekt i den epiduralen nei..
Heldigvis funka den helt på slutten,rett før jeg skulle ha ks,så da slapp jeg narkose hvertfall :)
Men denne gangen gidder jeg ikke noe epidural nei.
Nå vet jeg jo at lystgassen virker og ikke gir meg noen plager,så da er det bare å kjøre på :)

Alt var bra med den lille:)

Så bra :) det var godt å høre, har tenkt på deg idag. som i tillegg måtte reise alene inn.. Men nå er alt bra, så ikke du må inn å sjekke flere ganger?

Jeg titter visst bare innom i dag jeg også,jeg plutselig mye å gjøre....

Så bra :) det var godt å høre, har tenkt på deg idag. som i tillegg måtte reise alene inn.. Men nå er alt bra, så ikke du må inn å sjekke flere ganger?
Ikke pga hjerterytmen:) der var alt fint:) men skal om 4uker for å se på veksten av babyen, for 3uker siden lå den på -5,04% og i dag -15,05% (tror det var
det, har ikke papirene framfor meg) så skal bare inn for en sjekk:) opp til -16% er normalt:)

Heldig du da i så fall :)
Hadde jeg visst at jeg ikke ble dårlig av lystgass hadde jeg tatt det først.
Klarte meg helt fint de første 5-7 timene. Pustet meg gjennom riene og fikk litt pause innimellom. Men så plutselig var det som om noen skrudde på en bryter. Plutselig var det 10 ganger verre,og jeg klarte ikke å puste meg gjennom det fordi det var så vondt at jeg gråt,og da klarte jeg ikke å puste ordentlig.
Var sikker på at jeg kom til å bli kvalm av lystgass så det ville jeg ikke ha. Hadde allerede vært kvalm hele svangerskapet :confused:
Men epiduralen virka jo ikke allikevel så jeg måtte prøve lystgassen,og jeg ble jo ikke kvalm!
Selv etter mange timer kunne jeg fint stå på knærne i senga for å hjelpe lille litt lenger ned. Var ikke så mye effekt i den epiduralen nei..
Heldigvis funka den helt på slutten,rett før jeg skulle ha ks,så da slapp jeg narkose hvertfall :)
Men denne gangen gidder jeg ikke noe epidural nei.
Nå vet jeg jo at lystgassen virker og ikke gir meg noen plager,så da er det bare å kjøre på :)
Så bra:) godt å vite hva som funker:) lystgass vil jeg heller ikke ha:) men akupunktur funka for meg;) satser på at det gjør det denne gangen også:) men hun var ute 5,5t etter jeg kom inn på føden:)

Så bra:) godt å vite hva som funker:) lystgass vil jeg heller ikke ha:) men akupunktur funka for meg;) satser på at det gjør det denne gangen også:) men hun var ute 5,5t etter jeg kom inn på føden:)

Å,heldige du. Her tok det 20 timer før han ble tatt med ks..
Og jeg hadde vondt på "feil" sted så de fikk ikke satt noen nåler som kunne hjelpe på smerten,bare for avslapning. Skikkelig flaks jeg gitt :p

Litamor:
Å? Har de noen formening om hvorfor babyen er så "Liten" da.. Må skrive det i gåseøyne, siden hun fortsatt er innenfor normalen, heldigvis. Men uansett, godt du blir fulgt opp skikkelig da. :)

hønselovisa: noen som har det, med disse henda klarer jeg ikke strikke engang jeg.. Så det er litt kjipt.. ;) men men, får sett litt på tv da..

Å,heldige du. Her tok det 20 timer før han ble tatt med ks..
Og jeg hadde vondt på "feil" sted så de fikk ikke satt noen nåler som kunne hjelpe på smerten,bare for avslapning. Skikkelig flaks jeg gitt :p
Jeg hadde konstant vondt i magen, sånålene hjalp meg til å slappe av og da ble smertene bedre:)

Litamor:
Å? Har de noen formening om hvorfor babyen er så "Liten" da.. Må skrive det i gåseøyne, siden hun fortsatt er innenfor normalen, heldigvis. Men uansett, godt du blir fulgt opp skikkelig da. :)

hønselovisa: noen som har det, med disse henda klarer jeg ikke strikke engang jeg.. Så det er litt kjipt.. ;) men men, får sett litt på tv da..
Nei, men hun sa egentlig ikke noe på det:) bare bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite:)

Back
Topp