Ble litt inspirert :)

Mar11jun13jan15

Glad i forumet
Såg på fødeavdelingen før i dag, og der var det ei som fødte en sønn på 4500g..
Så da ble jeg litt nysgjerrig på dere, hvor stor tror dere barnet kommer til og være når han/hun kommer? Og for dere som har barn fra før, hvor stor var førstemann når h*n kom? :)
Gutten vår var 3760g når han kom, og håper lillebror ikke blir noe veldig mye større :)

Har ingen barn fra før, selv veide jeg 3,4 når jeg ble født og mannen veide 3,2..MEN svigerinna mi veide 4,5! Hjelp, ser for meg en sammenslåing av mye vekt og at babyen arver det store hodet til mannen, haha :D

Har ingen barn fra før, selv veide jeg 3,4 når jeg ble født og mannen veide 3,2..MEN svigerinna mi veide 4,5! Hjelp, ser for meg en sammenslåing av mye vekt og at babyen arver det store hodet til mannen, haha :D
Hahah, får krysse fingrene for at babyen ikke er så alt for stor, og ikke har et kjæmpe hode ;)

Jeg veide 4500 selv ;) Tror i alle fall han blir over 4 kg. Jeg er 1.78 og mannen 1.94, så han blir nok i alle fall lang!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Hmm.. vanskelig å si. Her var vi begge rundt 3 kg. Jeg var litt under 50 cm, kjæresten min var vel 50 cm.
Er ikke så vanlig med store unger i familien, men litt morsomt å tippe da..

Jeg tipper 3500g og 50 cm ;)

Så spennende og høre :)
Ste søster mi, fikk først en jente på 4500g og så en gutt på 5000g, (heldigvis ikke i heil slekt).. :p
Jeg og håper på under 4000g denne gangen, syntes det kjentes gått nok når han var 3760g.. Hehe ;)

Snuppa var 2772g:) idag på ul lå babyen -15,05% opp til -16% er normalt, så satser på en ikke alt for stor baby:)

Min første var 3565g og andre 4500g håper virkelig ikke neste blir et kg tyngere.. Men de begge var gutter og nå er det jente så kansje det har litt å si. Håper på ca 3500g.

Min første var 3565g og andre 4500g håper virkelig ikke neste blir et kg tyngere.. Men de begge var gutter og nå er det jente så kansje det har litt å si. Håper på ca 3500g.
Ooo, det var ganske stor forkjell på dem da! Hvordan gikk fødselen på nr 2? Ble litt nysgjerrig :)
Håper jenten er litt mindre en mellomste storebror hverfall :)

Aaa, da kjente du sikkert ikke så mye den andre veien nei ;)

Nope. Men jeg jeg merka at han var på vei alle timene før da :p
Og du kan trygt si jeg merka det da jeg våkna og hele magen var AU! fram til jeg fikk en morfinsprøyte i låret og sovna igjen. Og jeg tåler vanligvis mye.

Førte her var 3620 og 50 cm
Andre var 4010 og 48 cm.. Satster på at snuppa er rundt der en plass og ikke større enn storebroren:p

Nope. Men jeg jeg merka at han var på vei alle timene før da :p
Og du kan trygt si jeg merka det da jeg våkna og hele magen var AU! fram til jeg fikk en morfinsprøyte i låret og sovna igjen. Og jeg tåler vanligvis mye.
Aj, er ikke noe gått timene før heller nei! Kan ikke frestille meg hvordan magen kjennes ut etter ks, men høres ikke noe gått ut..
Håper jeg klarer og føde vanlig denne gangen også jeg, men man vet jo aldrig.
Hvordan blir det for dere, tar det som det kommer? :)

Ooo, det var ganske stor forkjell på dem da! Hvordan gikk fødselen på nr 2? Ble litt nysgjerrig :)
Håper jenten er litt mindre en mellomste storebror hverfall :)

Var litt forskjell ja ! Fødsel nr 2 gikk 10 ganger bedre enn første.. :) det gikk 3,5 t fra de satte nåla i arma på meg til gutten var ute. Press rier på bare 4-5 cm men det gikk så fint, å ikke en rift en gang :) håper på en like bra fødsel med snuppa :)

Her var jenta mi 2885gr og 49cm lang. Ble født i uke 35! Så tipper hun ville vært nærme 4 kg om jeg hadde gått til termin... Så jeg håper denne jenta velger å komme ut litt tidligere denne gangen også :) (uke 37 helst!)

Back
Topp