Får ikke til og sove

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Ligger bare og vrir meg:mad::eek: sambo snorker og jeg vurderer og stå opp igjen:oops:

Kjipt! Fikk du sove til slutt?

Jeg bare ber han snu seg om han snorker og da sovner jeg før han snur seg igjen. Spark han i leggen neste gang :-)

Jeg bare ber han snu seg om han snorker og da sovner jeg før han snur seg igjen. Spark han i leggen neste gang :-)
Hehe..
Mannen er en snorker OG han snakker i søvne. En kveld så fikk jeg høre denne;
"Jonathan, snu de!"
"Hm..?"
"Snu de, du snorka!"
"Hæ...? E de i som snorka? I trudde de va du i..?"

Ja, særlig! Blame it on the wife - i søvne!!:D

Hehe..
"Jonathan, snu de!"
"Hm..?"
"Snu de, du snorka!"

Hehe, ler og ler :laughing021

Håper du fikk sove, det er så kjedelig å ligge våken sånn altså. :smiley-angelic005

Hehe..
"Jonathan, snu de!"
"Hm..?"
"Snu de, du snorka!"

Hahahaha! =)

Mannen kan snakke i søvne en veldig sjelden gang.
Men mest når han er full, og det er han veldig sjelden nå lenger.
Men da det bare var oss var vi endel på byen, han jobbet også på et utested her og var mye ute med den gjengen.
Jeg dro hjem før han en kveld, fordi jeg var sliten. Men han kom rett etter fordi da ville han hjem også.
Da vi hadde lagt oss lå vi og pratet, og jeg sa til han at han ikke måtte få dårlig samvittighet om han ville bli lenger på byen, vi bodde to minutter unna sentrum og det gjorde meg ingenting å gå hjem alene. Han var tydeligvis trøtt og i ørsken, for da svarte han:
"Hvorfor i allverden skal du GÅ til butikken når JEG kan kjøre BIL?!"
:o:P

Hahahaha! =)

Mannen kan snakke i søvne en veldig sjelden gang.
Men mest når han er full, og det er han veldig sjelden nå lenger.
Men da det bare var oss var vi endel på byen, han jobbet også på et utested her og var mye ute med den gjengen.
Jeg dro hjem før han en kveld, fordi jeg var sliten. Men han kom rett etter fordi da ville han hjem også.
Da vi hadde lagt oss lå vi og pratet, og jeg sa til han at han ikke måtte få dårlig samvittighet om han ville bli lenger på byen, vi bodde to minutter unna sentrum og det gjorde meg ingenting å gå hjem alene. Han var tydeligvis trøtt og i ørsken, for da svarte han:
"Hvorfor i allverden skal du GÅ til butikken når JEG kan kjøre BIL?!"
:eek::p

Hehehe dødsbra :laughing005

Her går det mest i uling fra den andre siden hihi :angel4

Hehe det er veldig skøy ja:-)

Sovnet rundt halv 1 og kl 01.30 våknet lille surpompen og holdt det gående til 8 idag tidlig*gjesp* Så vi snakker trøtt idag;) Sambo snorker og skal utredes for søvnapnè og narkolepsi! Jeg dytter til han, men ingen reaksjon i det hele tatt. Han sovner som regel rundt 20.00 på kvelden og da er det ikke liv i han før neste morra! Når han har hatt kompiser på besøk sovner han ofte i sofaen og det er ikke sjans til og få liv i han, enten du drar han i beina eller armene eller dytter hardt til han- NO respons what so ever :sleep011 Så gutta synes jo det er dritmorsomt og sitter og ler hardt;) Meg derimot, not so much :director Nå sover Emmeth ute i vogna og jeg sitter og slapper av og koser meg med skravling. Er masse klær som må legges sammen og må ryddes her, men niks, gidder ikke idag, vil slappe av:)

Sovnet rundt halv 1 og kl 01.30 våknet lille surpompen og holdt det gående til 8 idag tidlig*gjesp* Så vi snakker trøtt idag;) Sambo snorker og skal utredes for søvnapnè og narkolepsi! Jeg dytter til han, men ingen reaksjon i det hele tatt. Han sovner som regel rundt 20.00 på kvelden og da er det ikke liv i han før neste morra! Når han har hatt kompiser på besøk sovner han ofte i sofaen og det er ikke sjans til og få liv i han, enten du drar han i beina eller armene eller dytter hardt til han- NO respons what so ever :sleep011 Så gutta synes jo det er dritmorsomt og sitter og ler hardt;) Meg derimot, not so much :director Nå sover Emmeth ute i vogna og jeg sitter og slapper av og koser meg med skravling. Er masse klær som må legges sammen og må ryddes her, men niks, gidder ikke idag, vil slappe av:)
Ja slapp av du, en veldig god ide :)

Ja slapp av du, en veldig god ide :)

Ja, greier som oftest ikke det, men idag gjør jeg virkelig det:D Så jeg er kjempefornøyd:) Koser meg med BV og skravling:D Når skal dere av gårde på HS?

Vi er på vei :p mobilsurfer!
Time kl 13 :)

Haha, flinka:D Du ligger ikke på latsia du, nei;):p hehe.. Okei, ikke lenge til det da. Håper det går fint med Eskil idag, sprøyter er ikke noe særlig, men må jo gjøres fordet om:(

Haha, flinka:D Du ligger ikke på latsia du, nei;):p hehe.. Okei, ikke lenge til det da. Håper det går fint med Eskil idag, sprøyter er ikke noe særlig, men må jo gjøres fordet om:(
Det er kjempeglatt så jeg må holde vogna mest ;-p

Det er kjempeglatt så jeg må holde vogna mest ;-p

Uff, skummelt når det er glatt synes jeg:( Veldig pysete med det. Safety comes first, så hold styr på vogna og skravle etterpå;)

Back
Topp