Hvilket bilsete har dere valgt?

Armyangel

Mats <3
jentene i juni13
Jeg er fryktelig usikker på hvilket bilsete vi skal velge. Jeg kunne tenke meg en base som kan festes med isofix og sele, og som også kan brukes til flere seter (størrelser). Noen forslag? Tips? :anyone

Husker ikke hva merket heter, men er kjøpt på brio butikken. Det er med base.

Vi har kjøpt Maxi Cosi Cabriofix med isofix base. Var den vi likte best, lett og god å bære, og den de på butikken anbefalte oss.
Usikker på om basen kan brukes til flere str..

Vi har kjøpt Maxi Cosi Cabriofix med isofix base. Var den vi likte best, lett og god å bære, og den de på butikken anbefalte oss.
dette har vi og kjøpt. Isofisk,og kan festes med sele:) vet ikke ang. Størrelse jeg heller:)

Vi har Maxi Cosi fra 2009, cabriofix. Så skal vi få base fra noen venner som akkurat har flyttet sønnen over i større stol.

Tror ikke man kan bruke base på de større setene? Gikk ikke an i 2010 hvertfall, spurte i butikken.. Vi har kjøpt maxicosi cabriofix med base :)

Har lyst på maxi cosi, men har et acta graco fra 2010, så får se. Liker det det et godt men d er så tungt.

Tror ikke man kan bruke base på de større setene? Gikk ikke an i 2010 hvertfall, spurte i butikken.. Vi har kjøpt maxicosi cabriofix med base :)

Nope. Tror ikke det jeg heller. Er jo heller ikke nødvendig fordi man ikke skal løfte de større setene ut og inn så mye.

Dette har vi og kjøpt. hadde Acta graco til første, men det er så vanvittig tungt:-(

Vi har kjøpt Britax Baby Safe Plus SHR II med både belte- og isofixbase.

Det går ikke ann å bruke samme basen på babystoler og nr 2 stoler. Det går på vekt.

Vi har ikke kjøpt enda, men vi må gå etter størrelse denne gangen. Vi skal ha 3 bilseter i baksetet så vi må prøve seter å se hva som passer.

Vi har kjøpt Britax Baby Safe Plus SHR II med både belte- og isofixbase. Det har vunnet en del tester og skal visst nok være av de beste. Har testa det ut på nevøen og det ser ut til å være veldig bra!

Vi har kjøpt Britax Baby Safe Plus SHR II med både belte- og isofixbase. Det har vunnet en del tester og skal visst nok være av de beste. Har testa det ut på nevøen og det ser ut til å være veldig bra!

Bra, det er det setet vi kjøpte også, jeg skrev muligens litt feil i mitt forrige innlegg..(retter det opp) :) Kjekt å høre om positive erfaringer med setet :)

Så fint med mange svar. Kjekt å ta imot tips og råd før en handler. Bruker man kanskje bare base til det første sete? Så langt har ikkje eg tenkt :) Da løser jo det mye av problemet. Jeg kunne tenke meg CabrioFix av Maxi Cosi, Men vi får forhøre oss hos forhandler. Ikke lett og velge når det er så mye å velge mellom.

Back
Topp