Fødeavdelingen 6/3

Hahaha ja. Stakkars ho som føda. De ødela alt for ho. Takk gud for ho tanta som var med.
MHM! Skjønner ikke helt det der at foreldrene føler de har "rett" til å være med på fødselen?? Jeg skal jaggu klare å bestemme selv hvem som skal få være med..

MHM! Skjønner ikke helt det der at foreldrene føler de har "rett" til å være med på fødselen?? Jeg skal jaggu klare å bestemme selv hvem som skal få være med..

Jeg skjønner ikke hvorfor i helvette ho ikke kasta begge to på dør!!
Og at gubben hennes ikke var med fordi han "dosent do hospitals" :p ( flink i engelsk! :p)

Jeg skjønner ikke hvorfor i helvette ho ikke kasta begge to på dør!!
Og at gubben hennes ikke var med fordi han "dosent do hospitals" :p ( flink i engelsk! :p)
Det skulle ha vært en temmelig alvorlig sykehusangst før jeg lot sambo slippe unna fødselen ja.. :P Og da ville jeg søren ikke hatt mora hans der!! :P

Det skulle ha vært en temmelig alvorlig sykehusangst før jeg lot sambo slippe unna fødselen ja.. :P Og da ville jeg søren ikke hatt mora hans der!! :P

Haha! Nei jeg er heeeelt enig! Svigermor er søt ho asså, men ikke noe fødselsmateriale. Trur ho hadde hatt for vondt av meg.

Det ble så komisk heile greia :p Men ho andre va jo verst da, ho som starta.
Grusomme damer begge to.. Så slemme som setter seg til å spise på hver side av senga hennes når hu er såå sulten og ikke kan spise noe =P

Nå har jeg også sett episoden, hadde den på opptak. Jeg er helt målløs...for noen drittkjerringer!!!! Beklager språkbruken, men halloo.. Jeg ble helt oppgitt jeg, syns såå synd på hun stakkars dama som lå der og skulle føde.. Fikk helt vondt av henne.

Vi lever i en gal verden :P

Jeg vet iallefall at jeg ikke skal ha med mamma og svigermor på noe fødsel :P haha.

Nå har jeg også sett episoden, hadde den på opptak. Jeg er helt målløs...for noen drittkjerringer!!!! Beklager språkbruken, men halloo.. Jeg ble helt oppgitt jeg, syns såå synd på hun stakkars dama som lå der og skulle føde.. Fikk helt vondt av henne.

Vi lever i en gal verden :p

Jeg vet iallefall at jeg ikke skal ha med mamma og svigermor på noe fødsel :p haha.
Enig, det var skikkelig trist når hun satt der og gråt og de sloss på gangen.. lo godt av dem som sloss, men hadde veldig vondt av henne som satt der alene..

Fikk de ikke låv å spise under fødselen ?? Noe så tåpelig.. Du trenger jo all energi du kan få under en fødsel, å da trenger du mat...
Det var det vi og tenkte, skjønte absolutt ikke det matforbudet :) Og så syns vi det var en smuuule slemt at de to "mødrene" satt på hver sin side av hun som ikke fikk spise og meska seg med alt mulig.. :P

Det var det vi og tenkte, skjønte absolutt ikke det matforbudet :) Og så syns vi det var en smuuule slemt at de to "mødrene" satt på hver sin side av hun som ikke fikk spise og meska seg med alt mulig.. :P
Da trur jeg at jeg hadde kasta dem ut av rommet mens de spiste..! ;p

Back
Topp