Skriv noe på din dialekt..

Begynne e da;)
Har akkurat ete meddag, og blei så mett! No ska e berre slappe tå, te gutta ska ordnes før kveldn... Då ska e sjå på tv å slappe tå. I mørgo ska e te Gjøvik :)
Sånn;)
 
Begynne e da;)
Har akkurat ete meddag, og blei så mett! No ska e berre slappe tå, te gutta ska ordnes før kveldn... Då ska e sjå på tv å slappe tå. I mørgo ska e te Gjøvik :)
Sånn;)
fra valdres du? kjenner ei derfra som prater noe slikt som deg
 
E e fra d blie sørlann!! :D Nærmåre bestemt Mandal! E va hos legen i da. Å fikk endeli høre jærtelyden te lille mininurke for første gang! D va betryggans å høre at d va liv inni maven :) tok opp lyden på telefonen min, å nå høre e på an i ett sett :) hærli, hærli, hærli <3 tro e må invistere i ein dåpplår! ;) e e fjorten uge pluss fem dae på væi :) :)
 
Eg må nett bort på hisia og hente tvåga før eg går ut med bosset! :)
Så stana eg ista.. De va iltt :(

Eg må en tur bort på den andre siden å hente vaskefilla, før eg går ut med bosset. ^^

Stana har eg aldrig hørt før? Strompla?? Hehe
 
no he ej akkurat hatt besøk av nabodama og jenta hinna, ongane he leika fint ilag :) no e ongane lakt å ej sitt godt planta i go stoln! Skal snart sjå unge mødre på tv, gler mej :) min kjære e på besøk me en kompiss so ej he tvn for mej sjøl :)
 
E e fra d blie sørlann!! :D Nærmåre bestemt Mandal! E va hos legen i da. Å fikk endeli høre jærtelyden te lille mininurke for første gang! D va betryggans å høre at d va liv inni maven :) tok opp lyden på telefonen min, å nå høre e på an i ett sett :) hærli, hærli, hærli <3 tro e må invistere i ein dåpplår! ;) e e fjorten uge pluss fem dae på væi :) :)

Samme her! Mandalitt e au :)

E har vært på besøg hos broren min i da og spist midda. Det var no inni hampen godt!
 
hmm.. er fra drammen.. skarru ha bærapåsa eller? haha.. er jo østlandsdialekt.. noe prater fint andre litt breiere :p
 
Back
Topp