Ang lavt blodtrykk

Jessjess

Elsker forumet
Går det an å spise seg til ett høyere blodtrykk eller er det ingenting som kan gjøres?

Jeg fikk bare beskjed om å drikke mye vann :) jeg syntes det har hjulpet på det at jeg svimlet mye hvertfall

Drikke mye, ja... Og så er lakris kjent for å kunne føre til økt blodtrykk. Har hørt at gravide ikke skal spise for mye av det, men dersom det er fordi man kan få for høyt blodtrykk, så bør det jo gå greit å spise litt hvis problemet er for lavt blodtrykk :) jeg fikk tips om å spise lakris av legen min da jeg had lavt blodtrykk før (ikke-gravid).

Ikke annet tips enn lakris, men vet ikke om det er å anbefale oss gravide :(

Åhh nam nå fikk jeg skikkelig lyst på lakris :) det er det beste som finnes :)

Lakris er topp, rart blodtrykket mitt er fint for tiden :P

Salt meen du er gravid såå kanskje ikkje overdrive :p eg har også lavt blodtrykk ( hadde enda lavere før eg ble gravid) og drakk vel 3-4 liter vatn for dagen i flere mnd.. no drikker eg 1.5 liter bris og ca 1 liter vatn( på jobb) no er blodtrykket laavt men legen er strålende fornøyd med at det er oppe på normalt for lavt blodtrykk:p haha

Jeg har blitt sinnsykt glad i lakris etter jeg ble gravid med storesøster.. Har veldig lavt bldtrykk så tror det er derfor jeg har fått den cravingen :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hehe jeg DIGGER jo lakris - så det passer bra! men.. hva er for mye da? haha!

Hehe jeg DIGGER jo lakris - så det passer bra! men.. hva er for mye da? haha!

Du kan jo sitte en grense før du begynner å spise og innbille deg at du klarer holde deg til grensen:p haha neida.. spørs om det er satt noen grense :p mamma åt no 1 pose lakris båter for dagen når ho gjekk med minste mann.. :)

Jeg har også lavt blodtrykk, men det har jeg alltid hatt så jeg merker ikke mye til det. Legen var litt sånn "hadde du ikke hatt lavt blodtrykk til vanlig så hadde jeg begynt å være bekymret" :p

Du kan jo sitte en grense før du begynner å spise og innbille deg at du klarer holde deg til grensen:p haha neida.. spørs om det er satt noen grense :p mamma åt no 1 pose lakris båter for dagen når ho gjekk med minste mann.. :)

namm! så mye!? LOVELY! :D det er jo ikke feil ^^ da skal sambo få svinge innom butikken når han kommer hjem fra fotballspill!

Jeg har også lavt blodtrykk, men det har jeg alltid hatt så jeg merker ikke mye til det. Legen var litt sånn "hadde du ikke hatt lavt blodtrykk til vanlig så hadde jeg begynt å være bekymret" :p

heheh har lavt blodtrykk til vanlig jeg også.. har klart meg helt fint i svangerskapet helt til i forrige uke - da ble jeg plutselig veldig dårlig - også har det bare ikke tatt seg opp :P

Undertrykket var ganske lavt.. skjønner at du ikkje føler deg heilt bra! :o

Undertrykket mitt er ikke sååå lavt. Men 65 og 70...

åå.. trodde det ikke var så gale jeg :P hahaha

Hvorfor tar svenskene med seg sige i butikkene?

prisene er høye
Eg ble sendt til hjerte spesialist på 82/52 (då var eg ikkje gravid då) men uansett gravid eller ikkje er undertrykket under 60 så merker du det pent mye;)

hehehehe !! skjønte ikke helt qoutingen - iThief : KANON GØY vits! :P :P :P
men den står jo ikke på denne tråden? :P haha

Back
Topp