vet ikke helt, håper det bare er gulp men er så mye og hun svelger og svelgerKanskje hun ikke tålte mangoen i fruktnettet?
Det er noe med mango, snuppa her reagerte rart på den også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vet ikke helt, håper det bare er gulp men er så mye og hun svelger og svelgerKanskje hun ikke tålte mangoen i fruktnettet?
Godt at det kom frem her, for jeg hadde kjøpt mango som jeg skulle prøve i morra. Spiser den selv jeg!Det er noe med mango, snuppa her reagerte rart på den også.
JEG OGSÅ!!! jentungen til søstra mi hadde fått omgangssyken på flyet på tur til tromsø på vinterferieMango kan jo gi litt sure oppstøt, kanskje? Håper det bare er gulp, og ikke noe sykdom på gang hos dere!
jada, men alt rotet står igjen dadu og du så effektiv du er![]()
hvordan ble hun da??? Har jo utallige glass og isbiter med eple- og mangomos nå som jeg skulle ha i grøten hennesDet er noe med mango, snuppa her reagerte rart på den også.
kan jo hende at di tulle tåler den daGodt at det kom frem her, for jeg hadde kjøpt mango som jeg skulle prøve i morra. Spiser den selv jeg!![]()
Godt at det kom frem her, for jeg hadde kjøpt mango som jeg skulle prøve i morra. Spiser den selv jeg!![]()
jada, men alt rotet står igjen da![]()
Nå orker jeg ikke mer!!!
![]()
hvordan ble hun da??? Har jo utallige glass og isbiter med eple- og mangomos nå som jeg skulle ha i grøten hennes![]()
![]()
![]()
ja, kan jo hende, det er jo endel syre i det, jeg trodde egentlig det var en sitrusfrukt jeg daGulpet en del, også fikk hun utslett i ansiktet. Tydelig at hun ikke likte det noe særlig også, tror mango er ganske sterkt.
Uff, stakkars litaja, kan jo hende, det er jo endel syre i det, jeg trodde egentlig det var en sitrusfrukt jeg daMen ser det er i så mye barnemat at jeg skulle prøve selv...*sukk* Hun fikk to små biter i fruktnettet sammen med pære, og har sprutgulpa hele kvelden
![]()
![]()
kan jo virke som om magen ikke tålte det helt nei, men må nok prøve en gang til for å se om det samme skjer igjen!Uff, stakkars lita![]()
JEG OGSÅ!!! jentungen til søstra mi hadde fått omgangssyken på flyet på tur til tromsø på vinterferie![]()
![]()
Ber nå til høyere makter om at ikke Hermine har fått smitten
La en håndduk under henne i sengen i tilfelle!
![]()
var nok bare reaksjon på mangoen, hun sovna og er helt gulpefri nåOh no... Måtte den helvettes omgangssjuken holde seg vekkGuri land, nå har hu hatt nok altså! Håper dere får sovet godt i natt
Nattinatt søte du
![]()
Det var godt"var nok bare reaksjon på mangoen, hun sovna og er helt gulpefri nå![]()
![]()
var nok bare reaksjon på mangoen, hun sovna og er helt gulpefri nå![]()
![]()
njæææ...ikke spesielt! Sov godt til kl 00, så fikk hun mat og begynte å knøSå utrolig godt og høreHar hu sovet godt i natt?
var nok bare reaksjon på mangoen, hun sovna og er helt gulpefri nå![]()
![]()
njæææ...ikke spesielt! Sov godt til kl 00, så fikk hun mat og begynte å knøAv og på med kaving og knøing til hun fikk mer mat kl 03, og så husker jeg ærlig talt ikke helt hva som foregikk fram mot kl 06, bortsett fra at jeg var noe irritert så hun MÅ jo ha kava noe
![]()
Sover veldig godt på kvelden og på morraskvisten da
![]()