HVOR ER DERE???

vet ikke helt, håper det bare er gulp men er så mye og hun svelger og svelger :eek: Kanskje hun ikke tålte mangoen i fruktnettet?

Det er noe med mango, snuppa her reagerte rart på den også.

Mango kan jo gi litt sure oppstøt, kanskje? Håper det bare er gulp, og ikke noe sykdom på gang hos dere!
JEG OGSÅ!!! jentungen til søstra mi hadde fått omgangssyken på flyet på tur til tromsø på vinterferie :eek: :eek: :eek: Ber nå til høyere makter om at ikke Hermine har fått smitten o_O La en håndduk under henne i sengen i tilfelle! :p

hvordan ble hun da??? Har jo utallige glass og isbiter med eple- og mangomos nå som jeg skulle ha i grøten hennes :eek: :p o_O

Gulpet en del, også fikk hun utslett i ansiktet. Tydelig at hun ikke likte det noe særlig også, tror mango er ganske sterkt.

Gulpet en del, også fikk hun utslett i ansiktet. Tydelig at hun ikke likte det noe særlig også, tror mango er ganske sterkt.
ja, kan jo hende, det er jo endel syre i det, jeg trodde egentlig det var en sitrusfrukt jeg da :confused: Men ser det er i så mye barnemat at jeg skulle prøve selv...*sukk* Hun fikk to små biter i fruktnettet sammen med pære, og har sprutgulpa hele kvelden :eek: :(

ja, kan jo hende, det er jo endel syre i det, jeg trodde egentlig det var en sitrusfrukt jeg da :confused: Men ser det er i så mye barnemat at jeg skulle prøve selv...*sukk* Hun fikk to små biter i fruktnettet sammen med pære, og har sprutgulpa hele kvelden :eek: :(
Uff, stakkars lita :(

JEG OGSÅ!!! jentungen til søstra mi hadde fått omgangssyken på flyet på tur til tromsø på vinterferie :eek: :eek: :eek: Ber nå til høyere makter om at ikke Hermine har fått smitten o_O La en håndduk under henne i sengen i tilfelle! :p

Oh no... Måtte den helvettes omgangssjuken holde seg vekk:( Guri land, nå har hu hatt nok altså! Håper dere får sovet godt i natt:) Nattinatt søte du:)

Så bra:-)

Så utrolig godt og høre:) Har hu sovet godt i natt?
njæææ...ikke spesielt! Sov godt til kl 00, så fikk hun mat og begynte å knø o_O Av og på med kaving og knøing til hun fikk mer mat kl 03, og så husker jeg ærlig talt ikke helt hva som foregikk fram mot kl 06, bortsett fra at jeg var noe irritert så hun MÅ jo ha kava noe :p :eek: Sover veldig godt på kvelden og på morraskvisten da :confused:

var nok bare reaksjon på mangoen, hun sovna og er helt gulpefri nå :p ;)

Så bra det var en reaksjon på mangoen og ikke omgangssyke:):):) er en del syre i mango, ja:confused:

njæææ...ikke spesielt! Sov godt til kl 00, så fikk hun mat og begynte å knø o_O Av og på med kaving og knøing til hun fikk mer mat kl 03, og så husker jeg ærlig talt ikke helt hva som foregikk fram mot kl 06, bortsett fra at jeg var noe irritert så hun MÅ jo ha kava noe :p :eek: Sover veldig godt på kvelden og på morraskvisten da :confused:

Ja, de små er ganske like der altså når det er noe på natta:.. hmmm. Emmeth sover kjempebra fra 19.30-01.00 sånn ca, men etter det om han ikke er i form så er det bare tull, kaving og surgråting resten av natten, og det blir man sliten av i lengden når det går over tid, veit jo du alt om stakkars:( Emmeth sover kun godt når han da kommer ut i vogna si på morgenen/middagen..

Back
Topp