Klage tråd!

Solo super

Elsker forumet
VIP
Jeg må klage litt....jeg hadde gledet meg til å drikke fun saft med vannmelon smak,kjøpte den fordi mange skriver at den er sååååå god!!

Den smakte ikke vannmelon iallefall.... kansje litt sånn lepomade med vannmelon smak! Men fysj!

Har du noe å klage på i dag?? Jeg er ferdig :)

Den er IKKE god! Skikkelig syntetisk smak :/

Jeg skal klage på auauen min i magen!

Vannmelonsaft hørtes godt ut....men kan tenke meg den syntetiske smaken ja :rolleyes:

Den er ikke så super god altså, men funker når alt anna smaker ren sukkerlake..

Mannen måtte plutseli på jobb og kommer ikke hjem før i morgen en gang, dvs at jg må på ul alene i morgen:o for de som husker så fant jm noe rart med hjertelyden sist kontroll, var da på ul, men var for kort på vei til at de kunne se så mye.. Det de så var bra:) så skal da tilbake i morgen og må dra alene siden det ikke er noen andre som vet at jeg er gravid:(

Mannen måtte plutseli på jobb og kommer ikke hjem før i morgen en gang, dvs at jg må på ul alene i morgen:eek: for de som husker så fant jm noe rart med hjertelyden sist kontroll, var da på ul, men var for kort på vei til at de kunne se så mye.. Det de så var bra:) så skal da tilbake i morgen og må dra alene siden det ikke er noen andre som vet at jeg er gravid:(

Å huff da, det var kjipt :( Håper du får masse gode nyheter, og husk å oppdatere oss når du har vært der. Lykke til :)

Mannen måtte plutseli på jobb og kommer ikke hjem før i morgen en gang, dvs at jg må på ul alene i morgen:eek: for de som husker så fant jm noe rart med hjertelyden sist kontroll, var da på ul, men var for kort på vei til at de kunne se så mye.. Det de så var bra:) så skal da tilbake i morgen og må dra alene siden det ikke er noen andre som vet at jeg er gravid:(

Æsj.. :( Du har ikke noen du kan fortelle det til da? Ei god venninne, en mamma, en tante ?

Æsj.. :( Du har ikke noen du kan fortelle det til da? Ei god venninne, en mamma, en tante ?
Nei, vil ikke fortelle det til noen av min familie enda da vi ikke er helt på talefot.. Men har fortalte det til den ene søseren min, men hun bor ikke her:( men det går helt sikkert bra:) sist gang så sa de at så lenge det var aktivitet i magen så skulle jeg ikke bekymre meg:)

Nei, vil ikke fortelle det til noen av min familie enda da vi ikke er helt på talefot.. Men har fortalte det til den ene søseren min, men hun bor ikke her:( men det går helt sikkert bra:) sist gang så sa de at så lenge det var aktivitet i magen så skulle jeg ikke bekymre meg:)

Bra det da :) Da sitter vi pal her i morgen og venter på oppdatering :) Blir vel spennende å få se lille en gang til? :D

Bra det da :) Da sitter vi pal her i morgen og venter på oppdatering :) Blir vel spennende å få se lille en gang til? :D

Jeg må klage litt....jeg hadde gledet meg til å drikke fun saft med vannmelon smak,kjøpte den fordi mange skriver at den er sååååå god!!

Den smakte ikke vannmelon iallefall.... kansje litt sånn lepomade med vannmelon smak! Men fysj!

Har du noe å klage på i dag?? Jeg er ferdig :)

Det er det jeg sier.. vannmelonsmak er ikke godt!
Ekte vannmelon, veldig godt :)

Jeg liker ikke sukkerfri saft. Det smaker så kunstig!

FINNES DET VANNMELON SAFT?! :P

Synd d er fun light, dem er sjeldent gode...

Back
Topp