LUS!

ThisIsMe

Glad i forumet
Det går lus i avdelinga til veslegutt!! Gjett hvem som klikker i vinkel og har lagt alt av tøy derifra i fryseren :scared001

Herreguuuuuuuud!!! Hater lus!! Aldri hatt det sjøl og aldri sett en lus i hele mitt liv

PANIKK!!!!! Finner ikke lusekammene heller! Hjeeeeeelp!!!

Ååå..panikk hadde jegog fått. Aldri hatt det i hus her heller... Håper dere slipper unna!

Ååå..panikk hadde jegog fått. Aldri hatt det i hus her heller... Håper dere slipper unna!

Håper vi slipper unna ja!! Herregud, jeg sitter bare og klør i hue jeg nå! Og luskammene er på mystisk vis helt borte. Huff ja, får kjøpe noen nye i morra og hamstre inn lusemiddel for gravide. Prøver å finne et sted som selger den lusekammen som heter NitFree, men finner ikke utsalgsted.

Jeg har aldri hatt lus,men kjenner jeg blir kvalm og guffen når disse vaslene henger i bhg innimellom.

Husker det skabb varsel engang når jeg gikk på barne skolen og alle ble sjekket !!

Ånei, håper dere slipper unna! jeg hadde fådd panikk:o og jeg jobber som frisør!

Og alle måtte kla av seg klasse vis i gym salen imens leger og helse søstere sjekket oss ;)

Å hjelpes. Tror jeg hadde fått fnatt altså! Aldri vært borti verken lus, flatlus, lopper eller skabb.
Håper så inderlig vi slipper unna alt sånt i min levetid altså :smiley-angelic001

Lus i barnehagen her også.. Har kjøpt sånn forebyggende spray på apoteket.. Var visst noe nytt som hadde kommet.. Sprayer håret til poden, og lusen vil visstnok ikke bite på..
Ikke vet jeg om det funker, men jeg liker å tro det :)

Lus i bhg her og, å jeg sitter hver dag og gransker hodebunnen til guttene..:p godt dem har blondt hår så det er lett og se om de har lus..:) heldigvis aldrig sett eij lus i mitt liv..

Har aldri hatt lus i hus her heller. I grunnen merkelig siden vi har barn både i bhg og skole. Kan vel ikke smitte såå lett, tenker jeg? Det ekleste var for noen år siden når det gikk orm i barnehagen vår. Usj..
Gla vi slapp unna det.

Æsj, det er kvalmt. Det gikk lus i bhg til gutten i fjor. Jeg ble stressa da ja. Så han fikk seg en skikkelig klipp. Slapp å få det i hus :)

Lus i barnehagen her også.. Har kjøpt sånn forebyggende spray på apoteket.. Var visst noe nytt som hadde kommet.. Sprayer håret til poden, og lusen vil visstnok ikke bite på..
Ikke vet jeg om det funker, men jeg liker å tro det :)

Den sprayen var det ei mor som anbefalte på et foreldremøte på skolen her.

Jeg har liten tro på sånt jeg da. Altså den fungerer sikkert.
Men lus er ikke SÅ farlig.
Hadde lus som liten selv, og det KLØR.. .jeg klødde hodet mitt til blods. Var hos frisøren og hun mente jeg hadde flass.. snakker om frisør med erfaring ja...
Brukte lusekur og ble kvitt problemet. Er ikke verre enn det :D

Jobba i bhg i 4 år nå, og heldigvis har vi slippi unna lus så langt! (Bank i bordet) :)

Back
Topp