så herlig stump!Hvordan ser deres babyer ut i dag?
Vis vedlegget 6835
Lillebror har lilla/hvit NB-body i ull/silke og sparkebukse fra Nameit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så herlig stump!Hvordan ser deres babyer ut i dag?
Vis vedlegget 6835
Lillebror har lilla/hvit NB-body i ull/silke og sparkebukse fra Nameit!
Veldig søteså herlig stump!Den buksa har vi også, råsøte føtter på den!
![]()
Hermine ikledt ny strikka tunika med tilhørende bukse som farmor har strikkaunder er det ullundertøy fra Janus og Safa
smekke fra Name It
Vis vedlegget 6898
ja jeg vet, sparkebukser med bein må som oftest legges vekk fordi føttene blir for små førstVeldig søtemen føttene gjør jo plagget så trangt :-o
takk!Herlige Hermine, nydelig antrukket![]()
Så fine!! Har ikke prøvd det elastiske sjalet på mange uker jeg!Her er vi
Begynner å nærme seg slutt for å bruke det nå... han "henger" sånn utav det føler jeg siden han er så nysgjerrigSå fine!! Har ikke prøvd det elastiske sjalet på mange uker jeg!
takkSå flotte dere er![]()
takkmåtte ut og lufte oss litt etter middag
![]()
Veldig godt! Men tror storebror hadde fått nok i bhagen for han ville bare inn igjenDet er godt med frisk luft![]()
Hehe, de sliter seg ut i bhg!Veldig godt! Men tror storebror hadde fått nok i bhagen for han ville bare inn igjen![]()
Hehe, de sliter seg ut i bhg!
T ville egentlig ut etter middag, for han rakk ikke å leke så lenge i snøhaugen på vei hjem. Lovte han ut igjen, men var så sulten så vi måtte bare spise først.
Men i det han landet i sofaen kom han ingen vei. Og vi spiste middag på stua i dag, før barne-tv startet, fordi sposebordet er fullt av tørkede klær som må legges sammen![]()
Så fine dere er da!!Her er vi
Hehe det tar vi som et stort kompliment.Så fine dere er da!!![]()
Han er så nydelig minsten din!
Definitivt svigersønnmateriale.![]()
så søt han erHer er vi