Dagens handleliste..

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Tenkte å sende sambo på butikken når han kommer hjem fra jobb, men jeg har jo ikke matlyst! Så langt ser handlelista slik ut:

Kleenex

Blir jo neppe så fryktelig mett av det.. Håper han har noen gode forslag selv :)

Min var:
Melk
Margarin
Potet
Gulerot
Salami (til mannen)

Ikke mye å bli mett på men :p

Etter en gjennomgang av forrige måneds matbudsjett så er handlisten vår nokså kort.. :p hihi.. er du forkjølet eller bare sånn irriterende neseforkjølet som man kan bli når man er gravid?

Etter en gjennomgang av forrige måneds matbudsjett så er handlisten vår nokså kort.. :p hihi.. er du forkjølet eller bare sånn irriterende neseforkjølet som man kan bli når man er gravid?
Her er det en fin mix av allergi, graviditet og influensa nå.. morro!! :P

Handler en gang i uka, så lista er ganske lang. Men om jeg skulle handel i dag ville det blitt:

Sjokolade
Brus
Potetgull

Snavvelsyk? Hvem? Jeg? ;)

Ble en pose sjokis og farris... Etter at jeg drakk sjampagnebrus i går og lillemor ble tullerusk i magen, mente mannen at det ikke var sunt for hu at jeg drakk brus i dag og! Haha, bekymrer seg sånn :)

Handleliste ja, det skulle jeg ha skrevet i dag og handlet... Jaja, får ta det i morgen:)

Det ble ikke handla noe her i det hele tatt idag.. :) kom liksom ikke på noe annet enn kleenexen.. :P men i mårra kan jeg jo skrive liste med sjokkis og pottis og nammis og is og sånn?

Back
Topp