Fødeavdelingen 6/3

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Jeg er klar jeg, bare den helsikes cupcakekrigen kan gi seg! :P

Hvor går det? Får benytte anledningen når jrg er hos svigermor som har tv.

Blir jo så fristet av den cupcake-krigen da.. =P Sev om mye av det de lager høres helt grusomt ut.. men blir jo så fine til slutt =)
Men nå er det bare noen minutter igjen til fødeavdelingen =P

Uff ja, den er skummel den:/ glad jeg har sluppet den selv!

En som vil klare det uten medesiner, føler ikke det er ofte vi ser det på fødeavdelingen nej..

Jeg er iallefall rimelig sikker på at jeg skal dopes ned =P

For en fæl mor å ha med seg på fødsel ! Ser ut til at det blit slåsskamp på gangen , galne folk .

Jeg er iallefall rimelig sikker på at jeg skal dopes ned =P
hehe, ja så lenge en vet litt hvordan vi vil ha det:)

Selv har jeg hatt to fødsler uten noe medikamenter. Og jeg er en skulkelig pingle:p, men er livredd den sprøyta og bivirkningene:p menmen.. I førstefødsel spurte jeg etter epidural når jeg skulle presse, men da var det jo klart for sent:p

Bestevenninna mi klare seg og uten noen ting, hun skulle klare det siden jeg hadde klart det ( og jeg er kjent som en pingle:p)

For første gang får jeg det også med meg !:) Står alltid på tv 2 her ! Mye spesielle folk der :p
....

Mange som hadde blitt sparka ut av mitt rom ihvertfall.. Hvorfor må de være så tåpelige? Glad jeg skal føde tre timer unna der svigers bor og fem timer unna der mine bor.. (ok, skal ha mamma oppover til byen da sånn at jeg har henne der om jeg trenger henne)

Aldri verden om jeg skulle hatt med meg så mange under fødsel.. Ligge der å skravle mellom riene ! Nei takk :)

Back
Topp