Da starter jeg denne, så kan dere henge dere på etterhvert som dere kryper til køys
god natt jenter!! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta! (tror jeg...)
God natt. Regner ikke med at min blir god i natt heller.. Jeg som elsker natten er begynt å gruve meg nå. Sover nesten ikke, og jeg som er frisk og rask om dagen får vondter over alt om natten![]()
Er så trett på jobb. Blæh!
Nå går jeg å legger meg![]()
Ha en fin onsdag alle sammen.
Hehe.. Jeg også =PHaha, jeg sov alt!
Usj,det er så fælt, å ikke få ordentlig søvn.
Jeg får ofte vondt i ryggen på kvelden nå og har problemer med å sovne. Kan også våkne ofte av at jeg har vondt og ikke finner en god stilling.
Men de siste 3 nettene har jeg tatt 2 paracet før jeg legger meg,og det hjelper!
Jeg hoster jo også mye for tiden og blir holdt våken av det,pluss at jeg får vondt i hodet. Men det har også blitt bedre. Er jo verdt et forsøk,hvis det ikke skal mer til enn 2 paracet![]()
Ja, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Sovnet rundt 5 i natt og vekkerklokka ringt litt før 7. Da sov jeg jo selvsagt. Sitter nå på jobb å sliter med å holde meg våken.. Skal ta det opp med jm neste ktrl. Vet ikke om jeg orker å slite meg ut på dette viset lenger. Dagene blir jo fullstendig ødelagt.
Prøvde med støttestrømper i natt, men hadde ikke noe effekt mot urolige ben. Har sendt mannen avgårde i dag for å kjøpe jern og magnesium. Må prøve alt som prøves kan.
Hvis du blir helt utslitt av alt for mye søvn er det vel grunn til sykemelding? Du skal jo ha energi til fødselen og tiden etterpå også.
Hvis du blir helt utslitt av alt for mye søvn er det vel grunn til sykemelding? Du skal jo ha energi til fødselen og tiden etterpå også.
Ha ha ha. Ser nå hva du har skrevet: ..helt utslitt av alt for MYE søvn.. Ah, det hadde vært luksus med for mye og ikke for lite![]()