Panikk!!

Lisse86

Forelsket i forumet
Gutten er 5 mnd og 1 uke og har den siste uken rullet fra rygg til mage HELE tiden. Og nå våknet jeg og så til han, og da hadde han rullet rundt og hadde hode ned i madrassen. Ingen aning hvor lenge han har sovet slik.
Sov tydeligvis godt, men jeg får PANIKK. Skummelt.
Han sover også i sovepose da han er helt VILL med dyne. Han drar dyna over seg, og sovner under.
Men nå syntes jeg Sovepose er skummelt siden han blir mindre bevegelig i den.
Er så redd for krybbedød.
Hjelp!!! Tips?

Gutten er 5 mnd og 1 uke og har den siste uken rullet fra rygg til mage HELE tiden. Og nå våknet jeg og så til han, og da hadde han rullet rundt og hadde hode ned i madrassen. Ingen aning hvor lenge han har sovet slik.
Sov tydeligvis godt, men jeg får PANIKK. Skummelt.
Han sover også i sovepose da han er helt VILL med dyne. Han drar dyna over seg, og sovner under.
Men nå syntes jeg Sovepose er skummelt siden han blir mindre bevegelig i den.
Er så redd for krybbedød.
Hjelp!!! Tips?
Snudde han seg selv med pose?
Mange ligger roligere med pose.
Lillebror kan også snu seg i sengen, jeg har rullet et dynetrekk og lagt under lammeskinnet på den siden han pleier å rulle mot. Det blir ikke store forhøyningen, men det holder her :)

Jada, han ruller med med pose. Haha..
Gjesp... Lite søvn i natt,måtte se til han hele tiden. Var så ekkelt

Jada, han ruller med med pose. Haha..
Gjesp... Lite søvn i natt,måtte se til han hele tiden. Var så ekkelt
Det skjønner jeg godt!
Jeg synes de er for små til å få ligge på magen så jeg ville prøvd å bygge opp så han ikke klarte det :)

Ja, det kan jeg prøve. Takk for tipset

Huff skjønner godt du får litt noia ja. Håper ikke Anette begynner med det, pose ser ut til å funke her enda:-)
Godt tips fra Fru H:-)

Back
Topp