Hehe...for det har du!?!Har du ikke lest hele tråden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...for det har du!?!Har du ikke lest hele tråden![]()
Ikke ennå...men snart!
Det som er kjipt er jo at jeg da må sette ny rekord i morgen...![]()
Nei, siden jeg avslutta i går kveld har det jo kommet nesten 350 innlegg, og de har jeg ikke tid til åmleseHar du ikke lest hele tråden![]()
Nei, dumt å risikere det!Ja iallefall her. Derfor tar jeg oppvåkningene, for ellers bare eskalere det, og det vil jeg ikke ha noe av![]()
Ja!! Og med DETTE nådde jeg 300 innleggHehe...leeengter etter sengen!!
Sliten etter en lang dag på nett..![]()
Strekker meg ikke lenger enn 501!Hva blir det da?? 600-700
Hihi
Hvem har vel tid til det?Har du ikke lest hele tråden![]()
Gratulerer!!!Ja!! Og med DETTE nådde jeg 300 innlegg![]()
Kjære Klatremus...det har du tid til om du prioriterer riktig vettu!Nei, siden jeg avslutta i går kveld har det jo kommet nesten 350 innlegg, og de har jeg ikke tid til åmlese![]()
Nei, siden jeg avslutta i går kveld har det jo kommet nesten 350 innlegg, og de har jeg ikke tid til åmlese![]()
Hehe husker en dag i forrige krig jeg hadde skrevet ca 800 innlegg på en dag, det var sjokk detStrekker meg ikke lenger enn 501!![]()
Kan den snart utenat faktisk!Selvfølgelig
Har ikke du????![]()
Strekker meg ikke lenger enn 501!![]()
Shit! DET er mange detHehe husker en dag i forrige krig jeg hadde skrevet ca 800 innlegg på en dag, det var sjokk det![]()
Hæææ?!Hehe husker en dag i forrige krig jeg hadde skrevet ca 800 innlegg på en dag, det var sjokk det![]()
Da rekker jeg jo ikke svare noe da joKjære Klatremus...det har du tid til om du prioriterer riktig vettu!![]()
Hehe husker en dag i forrige krig jeg hadde skrevet ca 800 innlegg på en dag, det var sjokk det![]()