Jeg tror jeg har...

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
...en skikkelig kose gutt inni magen. Hver gang jeg stryker meg over magen så bare kjenner jeg hele han dytte seg opp mot hånden, for å få mere kos. Utrolig deilig, og kjempe koselig:):)

Så koselig :) jeg har en kick boxer.. :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Haha dette må jeg å ha. Satsa på fotballspiller først, men når han ble sterk nok var henda like aktive ^^

Åhh så koselig da :) samboer har begynt å lese eventyr for henne på kvelden hehe :) å da ligger hun å dytter :)

Åh... sånn er det med meg også :) Kjempekos :) Men får meg også en real omgang med "juling" inn i mellom :)

nttåå så koselig! Ingenting er bedre enn å få litt respons fra de søte små! =)

Så koooos :)
Har ei som elsker katta om jeg skal dømme etter aktiviteten :) katta ligger alltid å passer på magen når jeg sølvet i sofaen og da kommer det myke dult fra prinsessa :)

Så koooos :)
Har ei som elsker katta om jeg skal dømme etter aktiviteten :) katta ligger alltid å passer på magen når jeg sølvet i sofaen og da kommer det myke dult fra prinsessa :)
Hærlig! :) då eg var gravid sist hadde vi en hund som gjorde det også. Helt til storebror tok et skikkelig spark så hunden fekk vondt i snuten:p

Hærlig! :) då eg var gravid sist hadde vi en hund som gjorde det også. Helt til storebror tok et skikkelig spark så hunden fekk vondt i snuten:p
Hihi... Lille her har fått katta til å hoppe unna her og, men dum som ho er kommer ho tilbake :)

Hahha så kule dyr dere har! :-D

Back
Topp